Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem blisko 2,5 tys. apartamentów w ponad 40 miejscowościach turystycznych, wyszła z inicjatywą, która ma zrekompensować deszczowe dni podczas wyjazdu wypoczynkowego. W razie niepogody firma będzie przyznawać rekompensaty w wysokości 25 proc. za dni z opadami.
Rekompensata ma być naliczana w przypadku wystąpienia opadów większych niż 5 mm, czyli określanych jako „średnie opady”, co będą monitorowały biura lokalne Sun & Snow, a aby uniknąć wątpliwości, dane te mają być weryfikowane „w uznanych źródłach związanych z monitoringiem pogody”. Zwykle intensywność deszczu klasyfikuje się jako „lekki opad”, gdy spada nie więcej niż 2,5 mm wody na godzinę, a za „silny opad” – gdy spada powyżej 7,5 mm. Kwota zwrotu za deszczowe dni, o jaką będą mogli ubiegać się turyści, dotyczy wyliczonej stawki dziennej opłacanej za pobyt, a sama wypłata ma mieć formę vouchera, na którego realizację będzie kolejnych 12 miesięcy. – Jako firma zarządzająca wynajmem apartamentów, z których bardzo często korzystają rodziny z dziećmi, mamy wpływ na wiele kwestii dotyczących komfortu pobytu. Jedyna kwestia w 100 proc. niezależna od nas to niestety pogoda.
W momencie, gdy jest ona aż nazbyt kapryśna i nieprzewidywalna, chcemy przynajmniej w taki sposób zrównoważyć niedogodności, jakie spotykają naszych klientów – mówi Mariola Skorupa, dyrektor sprzedaży i marketingu Sun & Snow. – Traktujemy tę ofertę jako test i chcemy zobaczyć, czy będzie ona miała przełożenie na poziom zadowolenia z wypoczynku w naszych apartamentach. Celem biznesowym Sun & Snow, który został ogłoszony na początku roku, jest zwiększenie liczby obsługiwanych apartamentów (w ciągu ostatniego pół roku pozyskała ok. 400 nowych apartamentów, w tym pierwsze w Warszawie). Jednocześnie firma kończy proces wdrażania w swoich obiektach systemu rezerwacyjnego Click & Stay. W systemie działają już niemal wszystkie apartamenty obsługiwane przez Sun & Snow. Dzięki temu rozwiązaniu można bezkontaktowo zarezerwować apartament, wypełnić dokumenty i od razu uzyskać dostęp do lokalu, dzięki funkcjonalności zakwaterowania online. Zdalne zameldowanie się gości w usłudze Click & Stay umożliwia elektroniczna nakładka do zamka. Dzięki niej turyści mogą przyjechać do apartamentu o dowolnej porze, niezależnie od godzin pracy lokalnego biura.
Dodaj komentarz