Justyna Obiegło dyrektor generalną Holiday Inn Warszawa City Centre
Justyna Obiegło, ostatnio zastępca dyrektora w InterContinental Warszawa, objęła stanowisko dyrektor generalnej hotelu Holiday Inn Warsaw City Centre z 256 pokojami. Z branżą hotelarską związana jest od ponad 15 lat. Karierę rozpoczęła w 2007 r. w Sheratonie Poznań na stanowisku analityka rynku, a po dwóch latach awansowała na revenue managera. W 2012 r. przeniosła się do Warszawy, gdzie objęła stanowisko cluster revenue managera hoteli Sheraton i Westin.
W tym samym roku rozpoczęła współpracę z siecią IHG Hotels & Resorts na stanowisku director of revenue management w hotelu InterContinental Warszawa. Odegrała istotną rolę w otwarciu i pozycjonowaniu Holiday Inn Warsaw City Center w 2017 r., a także wspierała InterContinental Malta na stanowisku cluster director of revenue management.
W 2020 r. dołączyła do programu mentoringowego IHG Rise mającego na celu wsparcie kobiet, których ambicją jest zostanie dyrektorem generalnym. W 2022 r. awansowała na stanowisko executive assistant manager in charge of rooms operations and revenue w InterContinentalu.
Nicholas A. Rana dyrektorem operacyjnym InterContinental Warszawa
Nicholas A. Rana został dyrektorem operacyjnym hotelu InterContinental Warszawa z 404 pokojami. Będzie odpowiadał za pracę działów gastronomicznego, bankietów, technicznego, a także RiverView Wellness Centre oraz recepcji.
Z branżą hotelarską związany jest od ponad 20 lat. W 2001 r. rozpoczął w hotelu Marriott Kopenhaga, a potem pracował na różnych stanowiskach w hotelach tej sieci, m.in. w Dubaju, Budapeszcie i Pradze. W 2009 r. objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w otwieranym hotelu Renaissance Malmo. W kolejnych, latach pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w kilku hotelach w tym: JW. Marriott Baku, a od 2015 r. w Abu Zabi.
Od 2017 r. piastował stanowisko dyrektora generalnego w Kolpin Hotels w Danii. W 2019 r. dołączył do sieci IHG Hotels & Resorts, w której objął funkcję cluster director of sales & marketing w InterContinental Malta w St. Julian. Do InterContinental Warszawa na stanowisko dyrektora działu personalnego dołączyła także Jolanta Fila- -Szyling, wcześniej pracująca dla firmy Deloitte w dziale enterprise technology. •
Tomasz Murawski dyrektorem ibis Styles Warszawa Airport
Tomasz Murawski został dyrektorem generalnym nowego ibisa Styles Warsaw Airport ze 124 pokojami przy ul. Poleczki, który w tym roku dołączy do sieci po rebrandingu Holiday Inn Express Airport. Zaczynał w hotelu Radisson SAS we Wrocławiu, gdzie doszedł do stanowiska front office supervisor.
Od 2004 r. przez dwa lata pracował na takim samym stanowisku w Tortworth Court Four Pillars w angielskim Bristolu. Po powrocie został zastępcą kierownika recepcji w Radisson Blu Centrum Warszawa (obecny Radisson Collection).
Od 2009 r. związany był z działami sprzedaży, najpierw jako group & events sales executive w warszawskich hotelach Sheraton i Westin, następnie jako account director w centralnym dziale national sales office dla hoteli Sheraton w Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz hotelu Bristol w Warszawie, a od 2016 r. jako director of group & convention sales w Sheraton & Westin Warsaw. W 2019 r. zaangażował się w projekt otwarcia nowego hotelu – Four Points by Sheraton Mokotów jako dyrektor działu sprzedaży. Od 2021 r. pełnił funkcję dyrektora działu sprzedaży w hotelu Regent Warszawa.
Karol Brześkiewicz dyrektorem Platinum Mountain Hotel & Spa w Szklarskiej Porębie
Karol Brześkiewicz został dyrektorem generalnym 5-gwiazdkowego Platinum Mountain Hotel & Spa ze 147 pokojami w Szklarskiej Porębie grupy Górskie Resorty. Z branżą hotelarską związany jest od 12 lat. Zaczynał w Sheratonie Sopot jako kelner, aby przez stanowiska koordynatora, a potem specjalisty ds. sprzedaży konferencji i bankietów dojść do funkcji zastępcy kierownika tego działu.
W 2016 r. trafił do trzymarkowego kompleksu Louvre Hotels Group w Warszawie z Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe jako sales marketing manager. W 2019 r. powrócił do Sopotu, gdzie w otwieranym Radissonie Blu został dyrektorem sprzedaży.
W połowie 2020 r. został dyrektorem sprzedaży i marketingu w nowo otwartym w Wiśle 5-gwiazdkowym Crystal Mountain grupy Górskie Resorty, a od 2022 r. pełnił w sieci funkcję director of hospitality & quality control, odpowiadając za ujednolicenie standardów w hotelach grupy W Platinum Mountain zastąpił Radosława Dworzyńskiego, który zarządzał hotelem od 2020 r., a pracę w nim rozpoczął w 2019 r. jako operations manager. •
Anna Warmus-Pavone dyrektor regionalną działu talent & culture Grupy Accor
Anna Warmus-Pavone awansowała na stanowisko dyrektor regionalnej działu talent & culture na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę sieci Accor. Jest odpowiedzialna za zarządzanie talentami w hotelach klas premium, midscale i economy w Polsce, Estonii, Litwie, Łotwie i Ukrainie. Nowe zadania łączy z dotychczasową rolą liderki warszawskiego oddziału talent & culture.
Na co dzień obsługuje ponad sto hoteli i nadzoruje nowe otwarcia w regionie, a także współpracuje z wiceprezesami ds. operacyjnych i dyrektorami hoteli. Wraz ze swoim lokalnym zespołem pozostaje w bezpośrednim kontakcie ze stu dwudziestoma pracownikami warszawskiego biura Accor oraz na bieżąco doradza managerom talentów. Jest członkiem Chartered Institute of Personnel and Development – najbardziej rozpoznawalnego na świecie profesjonalnego instytutu kadr. Z branżą hotelarską jest związana od blisko 20 lat.
Swoje pierwsze kroki stawiała na stanowiskach rekrutacyjnych w sieci Millenium & Copthorne Hotels, a później w działach HR w Mint Hotel i Landmark London Hotel. Swoje doświadczenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi zdobywała głównie za granicą, w Anglii i Australii, gdzie zajmowała stanowiska managerskie w departamentach HR międzynarodowych firm. W Londynie dołączyła do Accoru w 2006 r. i przez ponad cztery lata pracowała jako manager HR. Od 2021 r. zajmowała stanowisko talent & culture manager – Poland, Baltics & Ukraine w Accorze, a teraz awansowała na dyrektora regionalnego zespołu. •
Joanna Olszewska z Accoru do Heimstaden z sektora PRS
Joanna Olszewska, ostatnio business development manager w zespole sprzedaży centralnej sieci Accor, dołączyła do zespołu Heimstaden Polska z sektora PRS na stanowisko head of customer care. To kolejna osoba, która przechodzi z hotelarstwa do PRS. Joanna Olszewska pracę w hotelarstwie rozpoczęła w 2010 r. w recepcji Novotelu Szczecin Centrum.
Po dwóch latach przeszła do Mercure Warszawa Grand, gdzie pracowała w dziale rezerwacji, a następnie w dziale konferencji i bankietów. Kolejnym etapem był warszawski Hilton i stanowisko group, convention & events sales executive. Po dwóch latach, w 2016 r., wróciła do Accoru, gdzie została regionalnym kierownikiem sprzedaży, a następnie zasiliła szeregi zespołu sprzedaży centralnej jako kierownik ds. klientów kluczowych.
W czerwcu ub.r. awansowała na stanowisko business development managera, na którym odpowiadała za utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami korporacyjnymi i biznesowymi grupy w Polsce. Heimstaden wszedł na polski rynek najmu instytucjonalnego jako właściciel i operator dwa lata temu, kupując blisko 4 tys. powstających mieszkań w kilku miastach od Budimeksu, Marvipolu (m.in. w kompleksie Unique Tower na Woli, w którym działa też Royal Tulip Apartments) i Eiffage za ponad 2 mld zł. W 2021 r. stanowisko head of operations objął w niej Przemysław Orchowicz, wcześniej dyrektor generalny Novotelu Warszawa Centrum, przez blisko 20 lat związany z Grupą Orbis i marką Novotel.
W 2022 r. Marta Karteczka, która zarządzała hotelem Vienna House Mokotów od otwarcia w 2019 r., została head of operations na Polskę w skandynawskim funduszu NREP, który wszedł na polski rynek PRS, przygotowując blisko 1,1 tys. mieszkań w czterech projektach pod najem instytucjonalny w Warszawie. •
Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu w Andersia Hotel & SPA Poznań
Sylwia Kaczmarz, ostatnio w Hampton by Hilton Poznań, została dyrektor sprzedaży i marketingu poznańskiego hotelu Andersia. Z branżą hotelarską związana jest od blisko 15 lat. Zaczynała pracę w hotelach za granicą, najpierw na greckich wyspach Krecie i Mykonos, następnie w Irlandii w Kellys Ressort Hotel w Rosslare Strand i 5-gwiazdkowym Radisson Blu St. Helens w Dublinie, gdzie pełniła funkcję kierownika zmiany w hotelowej restauracji.
Po powrocie do Polski przez dwa lata współpracowała z technikum hotelarskim, gdzie prowadziła przedmioty z zakresu hotelarstwa oraz przygotowywała młodzież do egzaminów kwalifikacyjnych. W 2017 r. zaczęła pracę w zespole recepcyjnym Novotelu Poznań Malta. Przez ostatnie cztery lata rozwijała się w strukturach sieci Hilton, pracując w hotelu Hampton by Hilton Poznań Old Town, gdzie odpowiadała za sprzedaż i marketing. •
Dodaj komentarz