8 maja rusza nowa kampania Golden Tulip. Francuska marka należąca do Louvre Hotels Group, połączyła siły z komikiem stand-uperem Wojciechem Fiedorczukiem, by przybliżyć Polakom "swój radosny charakter, który sprawia, że w hotelach Golden Tulip biznes i zabawa miksują się z sobą wyśmienicie".
Flagowy obiekt Golden Tulip w Polsce, położony przy ulicy Towarowej w stolicy, jest scenerią dla „Hotelowych historii”, pięcioodcinkowej serii przedstawiającej perypetie człowieka biznesu, który podczas wizyty w hotelu odkrywa, że dobra zabawa sprzyja dobrym interesom. Autorem skeczów jest Wojciech Fiedorczuk, który wciela się również w głównego bohatera serii. Premiera „Hotelowych historii” odbędzie się 8 maja na profilu marki Golden Tulip na Facebooku. Kolejne odcinki będą ukazywały się do 17 czerwca, a całą kampanię zwieńczy stand up na żywo Wojciecha Fiedorczuka w koktajlbarze Patio Mixology, zaplanowany na 19 czerwca o godzinie 19:00.
– Projekt „Hotelowe historie” to okazja, by w kreatywny sposób zaangażować społeczność skupioną wokół marki Golden Tulip, a także przybliżyć jej charakter nowym odbiorcom. Zapraszamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych i oglądania premier kolejnych odcinków serii. Wkrótce otworzymy także rezerwacje na finałowy występ Wojciecha Fiedorczuka na scenie w Patio Mixology – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Dodaj komentarz