Jak grupy hotelowe pozycjonują swoje poszczególne marki, co w ramach nich oferują i jak nie pogubić się w ich gąszczu? Jakimi kryteriami powinien kierować się inwestor, aby wybrać najbardziej odpowiednią markę dla swojego obiektu, by zyskać faktyczną przewagę konkurencyjną na coraz bardziej profesjonalnym rynku. Które segmenty rozwijają się obecnie najbardziej dynamicznie?
O tym dyskutować będziemy z naszymi ekspertami już 22 maja podczas Forum Hotel Investment Trends Poland&CEE w panelu
PANEL SIECI HOTELOWYCH: Od economy do luxury, czyli segmentacja marek hotelowych w Polsce
Moderator:
Jacek Kozioł
Partner, ProValue
Paneliści:
Jakub Bilik
Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu, B&B HOTELS Polska
Miguel Martins
Dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej, IHG
Janusz Mitulski
Starszy Dyrektor ds. Rozwoju Sieci na Europę Środkowo - Wschodnią, Marriott International
Małgorzata Morek
Starszy Dyrektor ds. Rozwoju Sieci na Europę Centralną i Wschodnią, Hilton
Jacek Stasikowski
Dyrektor ds. Rozwoju na Polskę, Accor Group
Weź udział w wydarzeniu tak jak Ci wygodnie! Spotkaj się z najważniejszymi uczestnikami rynku stacjonarnie w hotelu Renaissance Airport w Warszawie lub dołącz online i śledź transmisję w jakości HD na żywo.
Aby dowiedzieć się więcej o naszym programie i prelegentach, odwiedź naszą stronę internetową www.hitpoland.pl
Zapoznaj się z pełną agendą wydarzenia
Zobacz relację z poprzedniej edycji
Przeczytaj dlaczego liderzy rynku uczestniczą w Hotel Investment Trends
Zapytania dotyczące udziału w konferencji: Wiola Wiater
509 416 935, w.wiater@pws-promedia.pl
Zapytania dotyczące współpracy sponsorskiej: Małgorzata Grenda
22 333 88 01, m.grenda@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz