W Courtyard by Marriott Warszawa odbyły się dwa pierwsze w tym roku szkolenia Akademii „Hotelarza”. Elżbieta Nitsze, dyrektor regionalna IGHP na Mazowsze, poprowadziła szkolenie o optymalizacji kosztów w hotelu, a Rafał Burski z Satoria o maksymalizacji zysku ze sprzedaży pokoi hotelowych dzięki revenue managementowi.
W tym roku wszyscy hotelarze borykają się z rosnącymi kosztami prowadzenia działalności, które powodują spadek rentowności biznesu. Nowa rzeczywistość, w jakiej znalazło się hotelarstwo, wymusza konieczność maksymalnego skoncentrowania się na wyeliminowaniu zbędnych i optymalizacji niezbędnych kosztów w obiektach, aby te mogły generować zadowalający zysk.
Dlatego szkolenie Elżbiety Nitsze koncentrowało się na omówieniu obszarów, na których w pierwszej kolejności należy się koncentrować, aby faktycznie zaoszczędzić środki, a także w których nieoczywistych obszarach najłatwiej wprowadzić oszczędności i gdzie ich szukać, oraz jakie elementy można optymalizować bez obawy o istotne obniżenie standardu obiektu.
Z kolei uczestnicy szkolenia Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, doskonalili swoje kompetencje z zakresu maksymalizacji zysku ze sprzedaży pokoi hotelowych. Otrzymali innowacyjne i skuteczne rozwiązania, które będą mogli teraz wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach.
Omawiano także studium konkretnych przypadków. Uczestnicy obydwu szkoleń w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność otrzymanej wiedzy. •
Dodaj komentarz