Ruszył konkurs na najbardziej romantyczny hotel w Polsce   POD PATRONATEM HOTELARZA

Ruszyła szósta edycja Romance TV Award konkursu na najbardziej romantyczne hotele i restauracje w Polsce. Zwycięzcy każdej z pięciu kategorii otrzymają kampanię promocyjno-reklamową na antenie stacji Romance TV. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 marca . Najpopularniejszy romantyczny hotel tradycyjnie wybiorą widzowie stacji. „Hotelarz” jest patronem medialnym wydarzenia, obok TVN Media i Wirtualnej Polski.

Spośród nadesłanych zgłoszeń, statuetki Romance TV Award 2023 zostaną przyznane laureatom w pięciu kategoriach:

  • Najbardziej romantyczna oferta dla par – głosowanie Jury
  • Organizacja romantycznych eventów – głosowanie Jury
  • Najbardziej romantyczne hotelowe SPA – głosowanie Jury
  • Najbardziej romantyczna restauracja w Polsce – głosowanie Jury
  • Najpopularniejszy romantyczny hotel w Polsce – głosowanie Internautów

Zgłoszenia do konkursu organizowanego przez stację Romance TV  można składać poprzez formularz na stronie konkursowej Romance TV.

https://www.romance-tv.pl/romance-tv-awards/zgloszenie-do-romance-tv-award-2023.html

Wszystkie hotele, które znajdą się w finałowej stawce, będą promowane na stronie internetowej i w social mediach stacji. W kwietniu rozpocznie się ostatni etap konkursu, podczas którego Jury i widzowie Romance TV wyłonią zwycięzców. Widzowie swój głos będą mogli oddać na stronie internetowej Romance TV i wygrać voucher na romantyczny weekend w hotelu, który zwycięży w kategorii Najpopularniejszy romantyczny hotel w Polsce. Głosowanie publiczności potrwa do 30 kwietnia. Zwieńczeniem konkursu będzie uroczysta Gala, podczas której przedstawiciele nagrodzonych hoteli i restauracji odbiorą przyznane im statuetki. Galę rejestrują kamery RomanceTV, zaś relacja z wydarzenia pokazywana jest przez telewizję TVN w programie Oliviera Janiaka „Co za tydzień”.

W poprzedniej edycji w kategorii Najpopularniejszy Romantyczny Hotel w Polsce głosowanie widzów Romance TV wygrał Pałac Mortęgi Hotel & Spa na Mazurach.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *