Rosjanie chwalą, południowcy krytykują

Postrzeganie jakości usług świadczonych przez hotele w Polsce ma ścisły związek z narodowością gości korzystających z nich.





Taki wniosek wypływa z przygotowanego przez serwis rezerwacyjny StayPoland.com raportu, który powstał na bazie opinii ponad 12 tys. klientów serwisu, oceniających rezerwowane przez siebie obiekty.
Najbardziej zadowolonymi gośćmi są Rosjanie, Ukraińcy oraz Łotysze, tuż za nimi plasują się Kanadyjczycy, Brytyjczycy i Amerykanie. Poziom satysfakcji dla każdej z tych nacji wynosi ponad 85 proc. Z kolei na przeciwległym biegunie znajdują się Belgowie, Holendrzy i Niemcy oraz goście z południa Europy - Hiszpanie, Portugalczycy i Grecy. Poziom satysfakcji dla tej grupy oscyluje wokół 75 proc. Czystość należy do najmocniejszych stron polskich hoteli w oczach Ukraińców. Hiszpanie, Turcy, Holendrzy i Niemcy są natomiast najbardziej surowi w ocenie tych usług. Śniadania w Polsce wyjątkowo smakują Kanadyjczykom, nie znajdują za to uznania wśród gości z Półwyspu Iberyjskiego i Skandynawów.


Stosunek jakości do ceny w największym stopniu doceniają Rosjanie, ale też Szwedzi, a w najmniejszym Hiszpanie i Portugalczycy oraz Niemcy, Holendrzy i Szwajcarzy. Poziom obsługi chwalą Łotysze, a krytykują Turcy i Niemcy. - Nasze hotele najcieplej przyjmowane są przez klientów z Europy Wschodniej oraz z krajów anglosaskich. Zastrzeżenia zgłaszają najczęściej goście z Europy Zachodniej, Południowej oraz krajów śródziemnomorskich. W środku stawki znajdują się turyści ze Skandynawii i Europy Środkowej - podsumowuje Anna Latos, autorka raportu. Pełny raport i statystyki dostępne są pod adresem:

http://www.staypoland.com/raport.aspx




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *