Strefa fitness w hotelu – jak zrobić to dobrze

Autor: Agnieszka Sochar

Strefa fitness w hotelu stanowi ważny element w budowaniu pozytywnych doświadczeń gości. Jak dowodzą badania, coraz więcej klientów chce utrzymywać swoją rutynę treningową w trakcie podróży, a dostępność strefy fitness stanowi istotny aspekt przy wyborze miejsca noclegowego. Jak sprawić, aby siłownia hotelowa zaspokajała potrzeby gości i była wizytówką obiektu?

Analiza potrzeb

Planowanie strefy fitness warto rozpocząć od gruntownej analizy wszystkich aspektów, jakie mogą mieć znaczenie przy tego typu projektach. Punktem wyjścia powinno być ustalenie charakteru obiektu (np. czy jest nastawiony na pobyty rodzinne czy na konferencje i eventy) oraz profilu gościa hotelowego (wiek, płeć, cel podróży) i jego cyklu życia w obiekcie (pobyty short czy long stay). Inaczej będzie wyglądała aktywność fizyczna gości w przypadku krótkich pobytów, a inaczej w przypadku tych dłuższych, co ma ogromne znaczenie przy planowaniu wyposażenia siłowni.

Nie bez znaczenia jest również sama lokalizacja hotelu oraz jego otoczenie (np. czy goście mogą korzystać z innych aktywności na zewnątrz). Warto także przeanalizować otoczenie biznesowe – konkurencję hotelową, a także inne obie

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *