Autor: Małgorzata Alicja Dudek
Małgorzata Alicja Dudek
autorka jest dziennikarką
"Gazety Bankowej"
Inwestowanie nadwyżek finansowych należy zacząć od poszukania wolnych środków w firmie. Przedsiębiorcy zazwyczaj krzywią się na wspomnienie wolnych środków, tłumacząc, że mają faktury do zapłacenia, wierzyciele płacą nieterminowo, a utrzymanie pracowników jest w Polsce wyjątkowo kosztowne. Nie inaczej jest w branży hotelarskiej.
I nstytucje finansowe, w tym banki, oferują swoim klientom wiele instrumentów pozwalających w racjonalny sposób zarządzać należnościami, wierzytelnościami, ryzykiem i... wolnymi środkami.
Pozbyć się kłopotu...
Nieterminowo spływające płatności od wierzycieli powodują zatory płatnicze, które są najbardziej odczuwalne w małych i średnich przedsiębiorstwach. Badania przeprowadzone przez spółkę Euler Hermes Zarządzanie Ryzykiem wykazały, że ponad 95 proc. przedsiębiorstw ma problemy z terminowym odzyskaniem swoich należności.
Najprostszym sposobem na wierzyciela jest faktoring. Ta usługa do niedawna była kojarzona wyłącznie z dużymi przedsiębiorstwami, nawet korporacjami, ponieważ to właśnie one miały możliwość uzyskania od swoich kontrahentów danych pozw [...]
autorka jest dziennikarką
"Gazety Bankowej"
Inwestowanie nadwyżek finansowych należy zacząć od poszukania wolnych środków w firmie. Przedsiębiorcy zazwyczaj krzywią się na wspomnienie wolnych środków, tłumacząc, że mają faktury do zapłacenia, wierzyciele płacą nieterminowo, a utrzymanie pracowników jest w Polsce wyjątkowo kosztowne. Nie inaczej jest w branży hotelarskiej.
I nstytucje finansowe, w tym banki, oferują swoim klientom wiele instrumentów pozwalających w racjonalny sposób zarządzać należnościami, wierzytelnościami, ryzykiem i... wolnymi środkami.
Pozbyć się kłopotu...
Nieterminowo spływające płatności od wierzycieli powodują zatory płatnicze, które są najbardziej odczuwalne w małych i średnich przedsiębiorstwach. Badania przeprowadzone przez spółkę Euler Hermes Zarządzanie Ryzykiem wykazały, że ponad 95 proc. przedsiębiorstw ma problemy z terminowym odzyskaniem swoich należności.
Najprostszym sposobem na wierzyciela jest faktoring. Ta usługa do niedawna była kojarzona wyłącznie z dużymi przedsiębiorstwami, nawet korporacjami, ponieważ to właśnie one miały możliwość uzyskania od swoich kontrahentów danych pozw [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz