Autor: Piotr Lutycki
Praktyka jest pierwszym krokiem zawodowym uczniów lub studentów szkół hotelarskich, dlatego ważne jest, by zetknęli się z prawdziwymi mistrzami, osobami, które nie tylko będą wprowadzać w zawód, ale mogą stać się autorytetami.
Uczniowie i studenci szkół kształcących kadry dla sektora turystyczno-hotelarskiego często skarżą się, że mają trudności z dostaniem się na praktyki. A gdy już im się to uda, traktowani są jako zło konieczne. Że przydzielane im są funkcje niezgodne z kierunkiem nauczania, że często są "popychadłem" wykorzystywanym do prac typu "przynieś, podaj, pozamiataj". - Myślę, że obawa przed przyjmowaniem praktykantów tkwi w ich przygotowaniu do odbycia praktyki.
Przede wszystkim dużym utrudnieniem dla personelu pracującego z praktykantami jest mniemanie tych ostatnich, że na praktykach nic się nie robi i nie ma po co się angażować - mówi Izabella Kazimierz, szef marketingu i recepcji Hotelu Palatium w Hucie űabiowolskiej. I dodaje: - Nikt nie uczy przyszłych absolwentów szkół i uczelni hotelarskich, że oprócz wiedzy [...]
Uczniowie i studenci szkół kształcących kadry dla sektora turystyczno-hotelarskiego często skarżą się, że mają trudności z dostaniem się na praktyki. A gdy już im się to uda, traktowani są jako zło konieczne. Że przydzielane im są funkcje niezgodne z kierunkiem nauczania, że często są "popychadłem" wykorzystywanym do prac typu "przynieś, podaj, pozamiataj". - Myślę, że obawa przed przyjmowaniem praktykantów tkwi w ich przygotowaniu do odbycia praktyki.
Przede wszystkim dużym utrudnieniem dla personelu pracującego z praktykantami jest mniemanie tych ostatnich, że na praktykach nic się nie robi i nie ma po co się angażować - mówi Izabella Kazimierz, szef marketingu i recepcji Hotelu Palatium w Hucie űabiowolskiej. I dodaje: - Nikt nie uczy przyszłych absolwentów szkół i uczelni hotelarskich, że oprócz wiedzy [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz