ibis otrzymał nagrodę za najlepszą kampanię reklamową „TEN or 15” w prestiżowym konkursie Worldwide Hospitality Awards, który odbył się w Paryżu.
„TEN or 15" to oryginalna ogólnoeuropejska kampania marki ibis, oparta na koncepcie komunikacji 360 stopni, opracowana i zrealizowana przez Young & Rubican Paris razem z agencją Wunderman w zakresie marketingu wirusowego. Kampania została zaplanowana na wielką skalę – przez 2 letnie miesiące w mediach europejskich trudno było nie zauważyć reklam „TEN or 15” hoteli ibis. Wykorzystano masowo telewizję, prasę, imprezy specjalne, komunikację wewnętrzną sieci Accor, POS oraz akcje w mediach społecznościowych.
Jury Worldwide Hospitality Awards doceniło ibis za unikalną i bardzo śmiałą kreację oraz precyzyjnie dobrane media w skali europejskiej. Kampania „TEN or 15" była nie tylko spektakularna, ale i skuteczna. Marketingowy sukces potwierdził wzrost rezerwacji w hotelach ibis oraz wzmocnienie świadomości marki.
Koncepcję kreatywną kampanii oparto na haśle „W hotelach ibis nie musisz być gwiazdą rocka, by cieszyć się zniżką €10 każdej letniej nocy”. Wizualizację kampanii stanowiły epizody z trasy koncertowej alternatywnego zespołu rockowego „Ten or 15”. Gwiazdy rocka – Ten i 15 to liderzy kapeli, którzy uosabiają promocyjne letnie zniżki w hotelach ibis – €10 lub €15, a ich życie w trasie ukazuje bogatą ofertę hoteli ibis. Członkowie zespołu to doświadczeni podróżnicy, którzy swoje noclegi w czasie trasy koncertowej rezerwowali tylko w hotelach ibis. Kapela dobrze wiedziała, że tylko ibis zapewni im wszystko, czego potrzebują, a także oferuje optymalne dla nich rozwiązania: serwis non-stop, śniadania od godziny 4 rano, przekąski i napoje 24/7 oraz nowoczesne i w pełni wyposażone pokoje. Trasa koncertowa „Ten or 15” zakończyła się sukcesem, tak jak „rockowa” kampania ibis.
Kampania „Ten or 15” była realizowana także w Polsce od 9 lipca do 5 września 2010 r. z wykorzystaniem szeroko zaplanowanego spectrum mediów. Adaptacja reklam na naszym rynku polegała jedynie na tłumaczeniu hasła i zamianie €10 na 40 zł zniżki. Tak jak w Europie, wzbudziła ona pozytywne reakcje i skutecznie stymulowała liczbę rezerwacji w okresie letnim w hotelach ibis w Polsce.
ibis to znana na całym świecie marka, która oferuje wszelkie wygody oraz usługi hotelu klasy ekonomicznej za wyjątkowo atrakcyjną cenę. Jest doceniana przez klientów właśnie za najlepszą relację jakości do ceny, a także jednolity standard. W pełni wyposażone pokoje, pewność obsługi przez 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu, szeroki wybór różnorodnych restauracji to tylko niektóre jej wyróżniki. Wysoka jakość usług została potwierdzona przez międzynarodowy certyfikat ISO 9001, uzyskany już w 1997 roku. ibis świadomie angażuje się w ochronę środowiska i jako pierwsza marka hotelowa na świecie uzyskała certyfikat ISO 14001, którym dysponuje już prawie jedna trzecia jej hoteli. Stworzony w 1974 roku ibis jest dziś liderem w Europie oraz jedną z największych sieci hoteli klasy ekonomicznej na świecie, z ponad 100.000 pokoi i 847 hotelami w 43 krajach, w tym z 10 w Polsce.
Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy na www.ibishotel.com.
Marka ibis należy do sieci Accor. W Polsce hotelami ibis zarządza Grupa Hotelowa Orbis, której Accor jest partnerem strategicznym.
„TEN or 15" to oryginalna ogólnoeuropejska kampania marki ibis, oparta na koncepcie komunikacji 360 stopni, opracowana i zrealizowana przez Young & Rubican Paris razem z agencją Wunderman w zakresie marketingu wirusowego. Kampania została zaplanowana na wielką skalę – przez 2 letnie miesiące w mediach europejskich trudno było nie zauważyć reklam „TEN or 15” hoteli ibis. Wykorzystano masowo telewizję, prasę, imprezy specjalne, komunikację wewnętrzną sieci Accor, POS oraz akcje w mediach społecznościowych.
Jury Worldwide Hospitality Awards doceniło ibis za unikalną i bardzo śmiałą kreację oraz precyzyjnie dobrane media w skali europejskiej. Kampania „TEN or 15" była nie tylko spektakularna, ale i skuteczna. Marketingowy sukces potwierdził wzrost rezerwacji w hotelach ibis oraz wzmocnienie świadomości marki.
Koncepcję kreatywną kampanii oparto na haśle „W hotelach ibis nie musisz być gwiazdą rocka, by cieszyć się zniżką €10 każdej letniej nocy”. Wizualizację kampanii stanowiły epizody z trasy koncertowej alternatywnego zespołu rockowego „Ten or 15”. Gwiazdy rocka – Ten i 15 to liderzy kapeli, którzy uosabiają promocyjne letnie zniżki w hotelach ibis – €10 lub €15, a ich życie w trasie ukazuje bogatą ofertę hoteli ibis. Członkowie zespołu to doświadczeni podróżnicy, którzy swoje noclegi w czasie trasy koncertowej rezerwowali tylko w hotelach ibis. Kapela dobrze wiedziała, że tylko ibis zapewni im wszystko, czego potrzebują, a także oferuje optymalne dla nich rozwiązania: serwis non-stop, śniadania od godziny 4 rano, przekąski i napoje 24/7 oraz nowoczesne i w pełni wyposażone pokoje. Trasa koncertowa „Ten or 15” zakończyła się sukcesem, tak jak „rockowa” kampania ibis.
Kampania „Ten or 15” była realizowana także w Polsce od 9 lipca do 5 września 2010 r. z wykorzystaniem szeroko zaplanowanego spectrum mediów. Adaptacja reklam na naszym rynku polegała jedynie na tłumaczeniu hasła i zamianie €10 na 40 zł zniżki. Tak jak w Europie, wzbudziła ona pozytywne reakcje i skutecznie stymulowała liczbę rezerwacji w okresie letnim w hotelach ibis w Polsce.
ibis to znana na całym świecie marka, która oferuje wszelkie wygody oraz usługi hotelu klasy ekonomicznej za wyjątkowo atrakcyjną cenę. Jest doceniana przez klientów właśnie za najlepszą relację jakości do ceny, a także jednolity standard. W pełni wyposażone pokoje, pewność obsługi przez 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu, szeroki wybór różnorodnych restauracji to tylko niektóre jej wyróżniki. Wysoka jakość usług została potwierdzona przez międzynarodowy certyfikat ISO 9001, uzyskany już w 1997 roku. ibis świadomie angażuje się w ochronę środowiska i jako pierwsza marka hotelowa na świecie uzyskała certyfikat ISO 14001, którym dysponuje już prawie jedna trzecia jej hoteli. Stworzony w 1974 roku ibis jest dziś liderem w Europie oraz jedną z największych sieci hoteli klasy ekonomicznej na świecie, z ponad 100.000 pokoi i 847 hotelami w 43 krajach, w tym z 10 w Polsce.
Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy na www.ibishotel.com.
Marka ibis należy do sieci Accor. W Polsce hotelami ibis zarządza Grupa Hotelowa Orbis, której Accor jest partnerem strategicznym.
Dodaj komentarz