Courtyard by Marriott Warsaw Airport, należący do Grupy PHH, na podstawie 10 tys. opinii został najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott International w Polsce za rok 2022 wśród czterech hoteli tej marki w kraju i uplasował się na trzecim miejscu spośród 83 hoteli Courtyard w krajach regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Na wyróżnienie gości szczególnie zasłużyła obsługa gastronomiczna, jakość jedzenia oraz czystość na terenie hotelu. – Te wyniki to codzienna wytężona praca całego zespołu warszawskiego hotelu Courtyard, który nieustannie pracuje nad utrzymaniem wysokiego standardu usług, również w nowym roku. Jestem dumna z pracy moich pracowników i cieszę się, że ich wysiłek i indywidualne podejście do potrzeb gości, pozwoliły na osiągnięcie jednego z najlepszych wyników wśród hoteli Courtyard w całym regionie – mówi Sylwia Korzeniewska, dyrektor Courtyard by Marriott Warsaw Airport.
4-gwiazdkowy Courtyard Warszawa był pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Posiada 241 pokoi i 13 sal konferencyjnych o powierzchni ponad 760 m kw. W momencie otwarcia
w 2003 r. obiekt był jedynym hotelem zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska
w Polsce. Sukces hotelu zapoczątkował inne inwestycje hotelowe zlokalizowane w pobliżu lotnisk
w Polsce. Co roku z usług hotelu korzysta prawie 90 tys. gości. Courtyard by Marriott Warsaw Airport był wielokrotnie nagradzany międzynarodowymi nagrodami, m.in. w 2021 r. zajął pierwsze miejsce w rankingu wszystkich 1273 hoteli marki Courtyard na świecie oraz pierwsze miejsce
w Europie wśród wszystkich hoteli sieci Marriott, pozyskując najwięcej nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.
Dodaj komentarz