Autor: Sylwia Bortniak
Sylwia Bortniak
Autorka jest z wykształcenia socjologiem,
z doświadczenia zaś hotelarzem.
Reprezentuje firmę Concierge Polska
Pisząc od wielu miesięcy o profesji concierge, zachęcam kadrę zarządzającą polskimi hotelami do stworzenia tego stanowiska w swoim hotelu.
Od dawna interesowało mnie pytanie, jaki jest rzeczywisty poziom rozpoznawalności tej profesji w środowisku i jakie są oczekiwania co do rozwoju concierge w Polsce. Sondaż został przeprowadzony w marcu br. na reprezentatywnej próbie przedstawicieli 80 hoteli o trzy- i czterogwiazdkowym standardzie w całym kraju.
Pytania skierowałam do kadry zarządzającej i w kilku przypadkach do przedstawicieli działów marketingu. Z analizy odpowiedzi wynika, że wiedza [...]
Autorka jest z wykształcenia socjologiem,
z doświadczenia zaś hotelarzem.
Reprezentuje firmę Concierge Polska
Pisząc od wielu miesięcy o profesji concierge, zachęcam kadrę zarządzającą polskimi hotelami do stworzenia tego stanowiska w swoim hotelu.
Od dawna interesowało mnie pytanie, jaki jest rzeczywisty poziom rozpoznawalności tej profesji w środowisku i jakie są oczekiwania co do rozwoju concierge w Polsce. Sondaż został przeprowadzony w marcu br. na reprezentatywnej próbie przedstawicieli 80 hoteli o trzy- i czterogwiazdkowym standardzie w całym kraju.
Pytania skierowałam do kadry zarządzającej i w kilku przypadkach do przedstawicieli działów marketingu. Z analizy odpowiedzi wynika, że wiedza [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz