mówi Irena Eris,
współwłaścicielka Laboratorium Kosmetycznego
Dr Irena Eris
Czy wie Pani, co się o Pani mówi? Mówi się, że jest Pani jedną z nielicznych kobiet sukcesu, którym nie przewróciło się w głowie...
Miło to słyszeć, bo tak chyba jest, tym bardziej że na co dzień spotykam sporo osób, których szalenie zmieniły pieniądze. Myślę, że jednym z powodów tych negatywnych zmian są kompleksy, chęć dowartościowania się. Natomiast ja mam dewizę, którą wpajam moim synom, że jeśli ktoś odnosi sukces, zaczyna mieć pieniądze, to absolutnie nie jest to powód do wywyższania się nad innymi. Pieniądze dzisiaj są, a jutro może ich nie być. Prawdziwe wartości to przyjaźń, rodzina, czyli wszystko to, co tworzy atmosferę, w której chce się żyć!
Jak to się stało, że Pani, Królowa Urody, została hotelarzem?
To jest prosta zależność. Pozornie kosmetyki i hotelarstwo nie mają ze sobą nic wspólnego. Dla mnie natomiast działalność hotelowa jest uzupełnieniem, elementem holistycznego pojęcia piękna. Nie wystarczy używać dobrych kosmetyków, żeby być pięknym, potrzebne jest też człowiekowi miejsce, gdzie odpocznie, skorzysta z porady profesjonalistów: kosmetyczek, masażystów, dietetyków. I dopiero suma tych elementów daje piękno, wydobywa urodę i przywraca dobre samopoczucie.
Wzgórza Dylewskie to drugi po Krynicy Pani hotel i kolejna porcja doświadczeń. Jest Pani profesjonalistką. Proszę powiedzieć, co Panią w tej branży drażni lub sprawia największe kłopoty?
Wiem już, że jest to trudna branża, a największym problemem są ludzie, kadra. Pracownicy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem, mają wpływ na postrzeganie całego hotelu. Obiekt może być pięknie wyposażony, ale czy dobrze się w nim poczujemy, zależy od personelu. To obsługa tworzy atmosferę i dzięki jej wysiłkowi hotel ma dus [...]
współwłaścicielka Laboratorium Kosmetycznego
Dr Irena Eris
Miło to słyszeć, bo tak chyba jest, tym bardziej że na co dzień spotykam sporo osób, których szalenie zmieniły pieniądze. Myślę, że jednym z powodów tych negatywnych zmian są kompleksy, chęć dowartościowania się. Natomiast ja mam dewizę, którą wpajam moim synom, że jeśli ktoś odnosi sukces, zaczyna mieć pieniądze, to absolutnie nie jest to powód do wywyższania się nad innymi. Pieniądze dzisiaj są, a jutro może ich nie być. Prawdziwe wartości to przyjaźń, rodzina, czyli wszystko to, co tworzy atmosferę, w której chce się żyć!
Jak to się stało, że Pani, Królowa Urody, została hotelarzem?
To jest prosta zależność. Pozornie kosmetyki i hotelarstwo nie mają ze sobą nic wspólnego. Dla mnie natomiast działalność hotelowa jest uzupełnieniem, elementem holistycznego pojęcia piękna. Nie wystarczy używać dobrych kosmetyków, żeby być pięknym, potrzebne jest też człowiekowi miejsce, gdzie odpocznie, skorzysta z porady profesjonalistów: kosmetyczek, masażystów, dietetyków. I dopiero suma tych elementów daje piękno, wydobywa urodę i przywraca dobre samopoczucie.
Wzgórza Dylewskie to drugi po Krynicy Pani hotel i kolejna porcja doświadczeń. Jest Pani profesjonalistką. Proszę powiedzieć, co Panią w tej branży drażni lub sprawia największe kłopoty?
Wiem już, że jest to trudna branża, a największym problemem są ludzie, kadra. Pracownicy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem, mają wpływ na postrzeganie całego hotelu. Obiekt może być pięknie wyposażony, ale czy dobrze się w nim poczujemy, zależy od personelu. To obsługa tworzy atmosferę i dzięki jej wysiłkowi hotel ma dus [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz