Od 23 do 25 marca 2006 roku odbyły się w Warszawie, w salach wystawowych Pałacu Kultury i Nauki jubileuszowe X Targi EuroGastro 2006, największa w Polsce impreza targowa dla branży HoReCa i pokrewnych
Podczas tegorocznych targów EuroGastro bogatą i wszechstronną ofertę przedstawiło 230 wystawców z: Austrii, Belgii, Czech, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Sri Lanki, Ukrainy oraz Włoch.
Reprezentowali oni następujące działy: sprzęt gastronomiczny, żywność dla gastronomii, sprzęt barmański i akcesoria, kompleksowe wyposażenie hoteli oraz cukiernictwo i piekarstwo. Oprócz swojej stałej oferty wystawcy zaprezentowali także nowości produktowe i technologiczne.
W tym roku, podobnie jak podczas wcześniejszych edycji, ze względu na olbrzymie zainteresowanie zarówno wystawców, jak i zwiedzających organizatorzy musieli ustawić przed Pałacem Kultury i Nauki osobną halę dla sektora cukierniczego (w 2004 roku zajęła ona powierzchnię 700 m2, a w tym roku - już 1200 m2).
Targi branżowe są zawsze najlepszą okazją do podsumowań tego, co się wydarzyło w ciągu ostatniego roku i przyznania wyróżnień dla najlepszych firm. Podczas EuroGastro 2006 przyznano wiele nagród i ogłoszono wyniki kilku konkursów, m.in. Ministerstwa Gospodarki na najlepszy produkt prezentowany podczas targów. W poszczególnych kategoriach zwyciężyli następujący wystawcy:
Goście chętnie brali udział w przygotowanych dla nich szkoleniach. Dużą popularnością cieszyła się także konferencja "Zdrowy jak ryba. Spożycie ryb w krajach Unii Europejskiej", przygotowana przez Fundusz Regulacji i Organizacji Rynku Rybołówstwa w Hiszpanii (FROM) oraz magazyn "Przegląd Gastronomiczny".
Podczas seminarium "Poradnika Restauratora" oraz Akademii Kurta Schellera "Fachowa wiedza podstawą sukcesu!" zostały przedstawione sposoby zdobywania i poszerzania wiedzy oraz kształtowania umiejętności pracowników.
Targi zorganizował czołowy operator targowy na rynku warszawskim - Międzynarodowe Targi Polska.
Podczas tegorocznych targów EuroGastro bogatą i wszechstronną ofertę przedstawiło 230 wystawców z: Austrii, Belgii, Czech, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Sri Lanki, Ukrainy oraz Włoch.
Reprezentowali oni następujące działy: sprzęt gastronomiczny, żywność dla gastronomii, sprzęt barmański i akcesoria, kompleksowe wyposażenie hoteli oraz cukiernictwo i piekarstwo. Oprócz swojej stałej oferty wystawcy zaprezentowali także nowości produktowe i technologiczne.
W tym roku, podobnie jak podczas wcześniejszych edycji, ze względu na olbrzymie zainteresowanie zarówno wystawców, jak i zwiedzających organizatorzy musieli ustawić przed Pałacem Kultury i Nauki osobną halę dla sektora cukierniczego (w 2004 roku zajęła ona powierzchnię 700 m2, a w tym roku - już 1200 m2).
Targi branżowe są zawsze najlepszą okazją do podsumowań tego, co się wydarzyło w ciągu ostatniego roku i przyznania wyróżnień dla najlepszych firm. Podczas EuroGastro 2006 przyznano wiele nagród i ogłoszono wyniki kilku konkursów, m.in. Ministerstwa Gospodarki na najlepszy produkt prezentowany podczas targów. W poszczególnych kategoriach zwyciężyli następujący wystawcy:
- w kategorii "Urządzenia techniczne" - Eureka Project Group za BARCent 305
- w kategorii "Akcesoria" - Bfresh Poland Wipol Sp. jawna za urządzenie dozujące jednorazowe ręczniki bawełniane,
- w kategorii "Żywność" - ESCA Food Solutions za Chicken Wings Lime&Chili,
- w kategorii "Napoje" - Krajan Browary Kujawsko-Pomorskie Sp. z o.o. za piwo: irlandzkie mocne, porter, złoty strong,
- w kategorii "Wyposażenie pokoju hotelowego" - Przedsiębiorstwo Techniczne LOX Sp. z o.o. za zamek elektroniczny Vingcard Signature,
- w kategorii "Wyposażenie dodatkowe infrastruktury hotelowej" - nagrody nie przyznano,
- w kategorii "Systemy komputerowe i transmisji danych" - Laser Systemy Informatyczne SA za system POSitive Restaurant,
- w kategorii "Akcesoria, sprzęt, surowce dla cukiernictwa" - PRIMULATOR Sp. z o.o. za temperówki do czekolady firmy Selmi.
Goście chętnie brali udział w przygotowanych dla nich szkoleniach. Dużą popularnością cieszyła się także konferencja "Zdrowy jak ryba. Spożycie ryb w krajach Unii Europejskiej", przygotowana przez Fundusz Regulacji i Organizacji Rynku Rybołówstwa w Hiszpanii (FROM) oraz magazyn "Przegląd Gastronomiczny".
Podczas seminarium "Poradnika Restauratora" oraz Akademii Kurta Schellera "Fachowa wiedza podstawą sukcesu!" zostały przedstawione sposoby zdobywania i poszerzania wiedzy oraz kształtowania umiejętności pracowników.
Targi zorganizował czołowy operator targowy na rynku warszawskim - Międzynarodowe Targi Polska.
Dodaj komentarz