Globalne partnerstwo „Vouge” i Sofitel – promuje francuską Sztukę Życia

Marka Sofitel jako ambasador francuskiej kultury nawiązała globalne partnerstwo z magazynem modowym „Vogue”. W ciągu najbliższych trzech lat marki będą dzielić się tajnikami francuskiego stylu życia i swoim savoir-faire (know-how) poprzez organizację i udział w ekskluzywnych festiwalach, działania kreatywne, współprace modowe i aktywność w branży beauty. Motywem przewodnim współpracy jest promowanie życia zgodnie z filozofią Art de Vivre (sztuka życia).

S

Partnerstwo obejmuje szereg eventów, niespodzianek i udogodnień dla miłośników obu marek – od nowego paryskiego koktajlu w hotelach Sofitel na całym świecie, po wydarzenia takie jak Vogue x Sofitel Festival, który odbył się 14-15 października w Paryżu.

– Sofitel to doświadczenia i przeżycia, które wykraczają poza tradycyjne postrzeganie hotelarstwa. To furtka do stylu życia, który zachęca i zaprasza gości do zanurzenia się w świecie francuskiej elegancji, kultury, stylu życia i savoir-faire obecnego we wszystkich hotelach Sofitel – podkreśla Maud Bailly, CEO Accor Southern Europe. – Cieszę się, że współpraca z „Vogue” wcieli w życie wiele wspólnych inspiracji od sztuki, designu, branży beauty po gastronomię i świat rozrywki. Jesteśmy podekscytowani, że starannie przygotowana kampania Vogue x Sofitel w wysublimowany sposób pozwoli gościom wzmocnić doświadczenia z pobytu w naszych hotelach, które pozostaną z nimi na długo.

Start współpracy odbył się w premierą Vogue x Sofitel Festiwal poprzez celebrację Art de Vivre w Pavillon Cambon Capucines. W wydarzeniu wzięło udział blisko 1000 gości i miłośników marek, którzy uczestniczyli w warsztatach stylizacji fryzów z Balmain Hair Couture oraz perfumeryjnych i zapachowych z Diptyque. Na uczestników czekały także zabiegi kosmetyczne z Le Rouge Français, Codage i Hydrafacial, wskazówki dotyczące urody z Holidermie, sesje fitness z trenerem gwiazd Julie Pujols czy lekcje miksologii z wódką. Nie zabrakło także butiku „Vogue” i doświadczenia 4D z Sofitel MyBed oraz kawiarniami Sofitel Café.

– Cieszymy się, że możemy połączyć dwie wspaniałe francuskie marki, które są światowej sławy autorytetami w dziedzinie piękna, stylu i sztuki życia – powiedziała Delphine Royant, CBO of Condé Nast France, wydawcy „Vogue”. – Dzięki pierwszemu festiwalowi Vogue x Sofitel jesteśmy przekonani, że społeczność „Vogue” zakocha się w nowoczesnym francuskim luksusie hotelów Sofitel, czerpiąc z nich wiedzę na temat francuskiej wrażliwości i pełnego szyku stylu francuskiej gościnności.

By wesprzeć francuskie dziedzictwo, wraz z początkiem współpracy z „Vogue”, Sofitel połączył siły z Grey Goose, tradycyjną francuską marką alkoholową. Wódka Grey Goose jest bazą serii ekskluzywnych koktajli dla Sofitel, które będą dostępne w hotelach marki na całym świecie. Pierwszym koktajlem, który trafi do obiektów, jest Martini à la Mode prezentujący nowoczesne podejście do klasycznego koktajlu Martini przeobrażone przez pryzmat paryskiej mody. Koktajl wytwarzany z połączenia wódki Grey Goose i nowego wermutu Martini Ambrato, a następnie uzupełniony świeżymi nutami francuskiej cytryny i rzemieślniczego francuskiego miodu z dodatkiem kwiatu pomarańczy, gwarantować ma niezapomniane wrażenia smakowe.

Należąca do sieci Accor Sofitel Hotels & Resorts to marka hoteli będących ambasadorem nowoczesnego francuskiego stylu życia, kultury i sztuki na całym świecie. Założona w 1964 r. oferuje obecnie ponad 120 hoteli, w tym dwa w Polsce w Warszawie i Sopocie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *