Pierwsze w tej skali wydarzenie edu-inspiracyjne skierowane do uczniów, studentów i młodych profesjonalistów branży hospitality „BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gości” organizowane przez Stowarzyszenie Hotelmania odbędzie się 24 października w Centrum Kongresowym ICE Kraków.
Stowarzyszenie HOTELMANIA na rzecz edukacji uczniów, studentów, nauczycieli i profesjonalistów branży HoReCa, Travel oraz MICE dostrzega potrzebę budowania świadomości jednej wielkiej branży gościnności, o którą opierają się biznesy z zakresu hotelarstwa, gastronomii, organizacji podróży, organizacji wydarzeń oraz sprzedaży dóbr i usług premium.
Główna myśl, która towarzyszyła zarówno podczas powstania stowarzyszenia jak i organizacji wydarzenia to „HOTEL dom tysiąca profesji / HOSPITALITY branża milionów możliwości”. Wydarzenie BE MY GUEST realizuje wartości i cele stowarzyszenia, którymi są:
- łączenie świata uczniów / studentów i młodych profesjonalistów ze światem dojrzałego biznesu. Założeniem jest, aby uczestnicy rynku hospitality od pierwszych dni zaangażowania w edukację lub pracę potrafili nawiązywać relacje biznesowe i doskonalić prowadzenie dialogu, dzięki któremu otwierają się przed nimi drzwi do nowych możliwości. Z drugiej strony HOTELMANIA zaprasza do współpracy obecnych liderów rynku, aby to oni, poprzez kulturę swoich organizacji, gotowość do dzielenia się historiami sukcesów swoich zespołów, wyciągniętą dłoń do najmłodszych liderów nowej gościnności ośmielali ich do kontaktu, zadawania pytań i stawali się bohaterami do naśladowania;
- łączenie świata wszystkich przedstawicieli branży HoReCa,Travel oraz MICE, głównie z nastawieniem na rozwijanie kluczowych kompetencji najmłodszego pokolenia i świadomości, że wszyscy razem odpowiadają za jakość całego przyszłego środowiska edukacyjnego i biznesowego opartego o gościnności;
- łączenie świata uczniów, studentów i młodych profesjonalistów ze środowiskiem, w którym tworzone są dla nich międzynarodowe możliwości rozwoju – staże, konkursy, granty, dzięki którym mogą czerpać jeszcze więcej rozwoju inspiracji, zwiększając swoje zaangażowanie w świadomy profesjonalny rozwój.
Wydarzenie „BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności” to również doskonała okazja zaproszenia i zwrócenia wszystkim uczestnikom rynku hospitality uwagi na wartości, które pokrywają się z misją Partnera wydarzenia Kraków 5020. Innowacyjność, sieciowanie podmiotów z różnych branż i obszarów, budowanie wizerunku miasta – w przypadku Kraków5020 oraz profesji w przypadku Stowarzyszenia Hotelmania.
Pierwsze „BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności” będzie stanowiło fundament dla kolejnych edycji, podczas których założeniem zawsze będzie połączenie najwyższej jakości merytorycznej i inspiracji, doskonałej rozrywki z finałem w postaci koncertów najbardziej pożądanych artystów (w pierwszej edycji koncert Michała Szczygła), dużej przestrzeni do networkingu z osobowościami i markami, którym bliskie jest stwarzanie możliwości rozwoju oraz miejsc o wyjątkowej estetyce. Wydarzenie będzie również bazą i zapowiedzią wszystkich czterech kluczowych projektów stowarzyszenia:
- BE MY GUEST – jako wydarzenie cykliczne o zmiennej tematyce;
- Hotelmania Worldtour – spotkania ze szkołami (dotychczas ok. 40 spotkań online) oraz organizacji mikro-staży dla najbardziej zaangażowanych uczniów szkół hospitality (dotychczas 11 mikro-staży);
- Hotelmania Worldtour International – w tym roku z finałem w postaci tygodniowego stażu dwóch laureatów w Japonii, na który 4 listopada wybierają się Izabela Niewdzięczna i Szymon Woźniczka;
- Pracownia 21 wieku (LAB21) – projekt pracowni we współpracujących ze stowarzyszeniem szkołach.
Kto oprócz uczniów i studentów przede wszystkim doceni uczestnictwo w „BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności”:
– Młodzi Profesjonaliści, dla których profesjonalna kariera w branży HOSPITALITY dopiero się rozpoczęła lub rozwija się w nowej roli. To może być doskonała nagroda od pracodawcy, dla wszystkich którzy dopiero zaczęli swoją drogę a już wyróżniają się w zespole;
– Osoby, które właśnie awansowały na nowe stanowisko lub mają poczucie, że od jakiegoś czasu tkwią w miejscu i potrzebują świeżości lub nowego pomysłu jak ukierunkować swój profesjonalny rozwój - znajdą tu ładunek wiedzy i inspiracji;
– Profesjonaliści – liderzy, dla których najważniejsze są wartości związane z budowaniem kultury organizacji opartej o ciągły rozwój. Możliwość Partnerstwa szczególnie docenią rekruterzy biznesowi i akademiccy.
Dla czytelników "Hotelarza" przygotowany jest specjalny rabat - 15% na zakupy biletów biznesowych MŁODY PROFESJONALISTA oraz BILET BIZNES - DWUPAK PARTNERSKI z kodem HOTELARZ60 do zrealizowania na stronie https://bemyguest.ninja/
Dodaj komentarz