Hotel Magic Circus w DisneylandR Paris lśni nowym blaskiem

Firmy Warimpex, UBM i Vienna International zaprosiły  do nowo wyremontowanego 4-gwiazdkowego Hotelu Magic Circus w Disneyland® Paris, aby wspólnie z licznie przybyłymi międzynarodowymi gośćmi, klientami oraz partnerami świętować ukończenie renowacji hotelu. Hotel konferencyjno-rodzinny, zakupiony przez Warimpex i UBM pod koniec 2007 roku jako inwestycja acykliczna, w ciągu ostatnich sześciu miesięcy został zmodernizowany za kwotę 4 mln Euro. W budżecie zaplanowano kolejne 4 mln Euro na wybudowanie w przyszłym roku nowego pawilonu konferencyjnego. To ważny krok na drodze umocnienia nowej pozycji hotelu.


W lutym 2009 roku ten 4-gwiazdkowy hotel obejmujący 396 pokoi, został na nowo pozycjonowany poprzez zmianę nazwy na Magic Circus. Teraz, po ukończeniu prac remontowych, ofertę „Czar cyrkowej areny“ podkreśla także architektura. Dekoracje hotelu, których motywem przewodnim są żonglerzy, klauni i akrobataci w całości pasują do profilu hotelu, objęły zarówno strefy publiczne, takie jak hol wejściowy, powiększenie restauracji w sumie do 600 miejsc, bar hotelowy, jak i pokoje. Nowa jest także strefa wellness i fitness. „Naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji hotelu rodzinnego na obszarze tej destynacji oraz pozyskiwanie nowych gości“, argumentuje Rudolf Tucek, Dyrektor Generalny Vienna International Hotelmanagement AG.

Destynacja Disneyland® Paris udowodniła, w ciągu ostatnich 12 miesięcy, iż mimo trudnych gospodarczo czasów, klienci nadal inwestują się we wspólne wyjazdy rodzinne. „Mimo iż doszło do wyraźnego przesunięcia rynków źródłowych. W tym roku przyjechało o 320 % więcej gości z Austrii, dodatkowe 80 % z Czech, 75 % z Francji oraz 60 % ze Szwajcarii. W porównaniu z tym zanotowaliśmy 50 % spadek przyjazdów z Wielkiej Brytanii, który został z nadwyżką skompensowany dzięki wzrostowi liczby gości z innych krajów“, podsumowuje bilans Rudolf Tucek na konferencji prasowej.

„Oprócz naszego głównego zaangażowania w Europie Środkowej i Wschodniej świadomie dywersyfikujemy nasze portfolio dobrymi nieruchomościami w Europie Zachodniej. W ubiegłym roku, szczególnie trudnym na naszych rynkach wschodnioeuropejskich, strategia ta sprawdziła się, pozwalając nam na stabilny wzrost przychodów ze sprzedaży w naszych paryskich hotelach. Tym bardziej cieszy mnie więc fakt, że miejsce to lśni teraz nowym blaskiem", mówi założyciel i akcjonariusz Warimpexu Georg Folian.

Również Karl Bier, Dyrektor Generalny UBM, cieszy się z pozytywnych zmian w zakresie tej inwestycji: „Zarówno Magic Circus jak i uruchomiony w roku 2003, sąsiadujący z nim Hotel Dream Castle, są doskonałą inwestycją. Nawet w okresie kryzysu gospodarczego oba hotele przynoszą zyski. Rynek nieruchomości też chyba najgorsze ma już za sobą. Optymistycznie patrzymy w przyszłość, instytuty badań nad gospodarką prognozują poprawę koniunktury, banki udostępniają wystarczające środki, a wśród inwestorów instytucjonalnych widać znowu presję inwestycyjną. To wszystko to oznaki odbicia od dna“.

Na rok 2010 planowana jest poza tym budowa pawilonu konferencyjnego. Warunki techniczne i budowlane dla tej inwestycji zostały przygotowane już w ramach obecnie przeprowadzonych prac remontowych.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *