Lowol Group Partnerem Srebrnym Forum HT 2022   KONFERENCJE "HOTELARZA"

Lowol Group, dynamicznie rozwijająca się polska firma oferująca nowoczesne rozwiązania technologiczne skierowane do klientów z sektora hotelowego oraz korporacyjnego, została Partnerem Srebrnym Forum Hotel Trends Poland&CEE, które w tym roku odbędzie się 10 października w hotelu Radisson Collection w Warszawie.

W zakresie usług Lowol Group leży przygotowanie i dostarczenie kompletnych systemów telekomunikacyjnych takich jak system bezprzewodowego dostępu do Internetu, zintegrowanego systemu telewizji hotelowej, wraz z szeroko rozumianą rozrywką dostępną na ekranach telewizorów hotelowych, a także multimedialnych systemów zdalnej i interaktywnej współpracy do sal konferencyjnych.

LOWOL GROUP jest wyłącznym partnerem na Polskę, Czechy i Słowację posiadającej ponad 30 biur na całym świecie firmy interTouch - największego, wiodącego, globalnego dostawcy rozwiązań internetowych opartych na chmurze, rozrywki dla gości i bezprzewodowego przesyłania treści, wirtualnego asystenta, standardu Passpoint i telefonii dla branży hotelarskiej.

Jesienne edycje organizowanych przez wydawcę „Hotelarza” wydarzeń z cyklu Hotel Trends Poland&CEE rokrocznie są najważniejszymi miejscami spotkań decydentów rynku hotelarskiego. To tu ogłaszane są najnowsze projekty, tu podczas kuluarowych rozmów dogrywane są największe kontrakty, tu kluczowi inwestorzy, przedstawiciele banków i funduszy spotykają się z najważniejszymi managerami z branży hotelowej z Polski i Europy. 

W ubiegłym roku w wydarzeniu wzięło udział stacjonarnie przeszło 300 branżowych profesjonalistów, natomiast online forum śledziło ponad 200 uczestników. W tej edycji, podobnie jak przed rokiem, wydarzenie odbędzie się hybrydowo – z możliwością udziału stacjonarnego, oraz śledzenia transmisji online. 

Forum, podobnie jak w latach ubiegłych towarzyszyć będzie wieczorna gala i rozstrzygnięcie konkursu. W tym roku wyróżnieni zostaną znów „Hotelarze Roku”. 

Partnerem strategicznym tegorocznej edycji wydarzenia został Radisson Hotel Group, jedna z największych grup hotelowych na świecie, posiadająca dziewięć wyróżniających się marek hotelowych i ponad 1700 hoteli działających i będących w fazie rozwoju w 120 krajach. Partnerem Merytorycznym jest firma Pro Value. 

Szczegóły dostępne są na stronie: www.hotel-trends.pl 

Przeczytaj dlaczego liderzy rynku uczestniczą w Hotel Trends >> 

Relacja z ubiegłorocznej edycji wydarzenia>> 

Galeria zdjęć>>



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *