Użytkownicy serwisu HRS, których jest średnio
5,5 mln rocznie, mogą przy pomocy jednego kliknięcia na zakładkę „Hotele tematyczne”
mogą przejść do specjalnie przygotowanych przez HRS podstron, uwzględniających
specyficzny charakter i atmosferę każdej z sieci hoteli. Strony te dostępne są w
siedmiu językach (polskim, angielskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim,
francuskim i chińskim)..
Właściciele hoteli mogą wybrać spośród trzech wersji narzędzia. Wersja podstawowa, zwana brązową, jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich sieci hoteli. Oprócz logo hotelu wyświetlana jest krótka informacja reklamowa. Wersja srebrna umożliwia dodatkowo zamieszczenie szczegółowych informacji na temat nie więcej niż dziewięciu wybranych hoteli. Sieci hoteli, które wybiorą wersję złotą, przyciągną największą uwagę klientów. W momencie, gdy użytkownik kliknie na zakładkę „Hotele tematyczne, w wyróżnionym miejscu na stronie pojawia się logo hotelu. Zwykłe wyszukiwanie alfabetyczne według nazw sieci hoteli nie jest już możliwe. Oprócz prezentacji hotelu z logo i informacją reklamową, wersja złota pozwala na szczegółową promocję konkretnych ofert hotelowych ze zdjęciem oraz wybór tematu miesiąca. Ponadto są dostępne specjalne pola, w których mogą zostać wyróżnione np. nowo otwarte hotele, hotele konferencyjne lub hotele cieszące się najlepszą opinią wśród użytkowników systemu. Aktualnie ze złotej wersji narzędzia marketingowego korzystają sieci NH Hoteles i Worldhotels.
Hotele, którym zależy, by ich marka jeszcze bardziej wyróżniała się od konkurencji, mogą, oprócz reklamy banerowej w różnych miejscach strony i zwiastunów na stronie głównej, zostać zaprezentowane w newsletterach dla użytkowników indywidualnych i firm. Niezależnie od tego, na które z oferowanych narzędzi marketingowych zdecydują się sieci hoteli, niezmienna pozostaje zasada, że im większą uwagę użytkowników przyciąga reklama, tym wyższy poziom frekwencji w hotelu.
Specjaliści ds. rezerwacji hotelowych HRS dokładnie wiedzą, czego oczekują podróżni dokonujący rezerwacji za pośrednictwem Internetu i jakie dodatkowe informacje oraz usługi mają szczególne znaczenie dla przyszłych gości. Badania przeprowadzone w imieniu serwisu HRS potwierdziły, że usługi, jakie już wiele lat temu zaczął oferować HRS, jak opis dojazdu do hotelu, przegląd oferowanych usług a także oczywiście możliwość rezerwacji online z bezpośrednim potwierdzeniem rezerwacji, są już powszechnie dostępne na rynku i uznawane za standardowe, tak samo jak niezależne oceny klientów, jakich serwis HRS otrzymał już ponad 1,3 miliona. Wyniki niedawno przeprowadzonej ankiety wskazują, że klienci serwisu HRS chcieliby mieć dostęp do jeszcze szerszych informacji. Sieci hoteli, które prezentują w serwisie HRS wszystkie swoje hotele czy informują o specjalnych ofertach i nowościach, mogą tym sposobem wpływać na decyzje potencjalnych klientów odnośnie rezerwacji hotelu.
Więcej informacji na stronie www.HRS.com
Dodaj komentarz