Właścicielem sieci „Leśne Runo” jest Towarzystwo Przyjaciół Polskiej Kuchni SA (TPPK SA). Obecnie funkcjonuje w Polsce 10 restauracji pod tą marką - 8 własnych i 2 franczyzowe. Znakiem rozpoznawczym „Leśnego Runa” są potrawy przygotowane według przepisów polskiej kuchni i z polskich produktów. Wszystkie dotychczasowe restauracje zlokalizowane są w sąsiedztwie stacji paliw, przy głównych drogach krajowych. Oferowane potrawy wyróżniają się wysokimi walorami smakowymi i odżywczymi typowymi dla kuchni polskiej, a równocześnie przygotowywane są w krótkim czasie z dostarczonych półproduktów oraz przystępne cenowo. „Leśne Runo” stało się rozpoznawalną i cenioną przez klientów marką gastronomiczną.
Rozwój sieci „Leśne Runo” skłonił TPPK SA do poszukiwania nowego rozwiązania nowego informatycznego z pomocą którego byłoby możliwe sprawne, centralne zarządzanie restauracjami. Poza tym, nowy system musiał posiadać dobre wsparcie serwisowe. Oczekiwań tych nie był w stanie spełnić dotychczasowy producent oprogramowania. „Zależało nam na szybkim dostępie do informacji o całej sieci” – mówi Hubert Wiktorowski, Prezes Zarządu TPPK SA. „Nasz dotychczasowy dostawca oprogramowania nie był w stanie spełnić tych wymagań. W dodatku przestał reagować w sposób nas satysfakcjonujący na nasze zlecenia serwisowe. W tej sytuacji musieliśmy wybrać innego dostawcę systemu” – wyjaśnia Hubert Wiktorowski.
„Oczekiwaliśmy narzędzia, które pomoże nam podejmować trafne decyzje w skali całej sieci. W szczególności zależało nam na łatwym dostępie do analiz wyników sprzedaży, rozliczeń magazynowych, zakupów i zużycia surowców. Chcieliśmy wiedzieć co się sprzedaje i ile na tym zarabiamy. Zależało nam także na ułatwieniu prac administracyjnych związanych z wprowadzaniem cenników, receptur, czy rabatów” – podkreśla Hubert Wiktorowski.
O wyborze rozwiązania LSI Software zdecydowało dostosowanie do wymagań rynku. „Nie interesowały nas systemy do pojedynczego lokalu. Szukaliśmy sprawdzonego rozwiązania w zastosowaniach sieciowych. Właśnie to zdecydowało o wyborze oprogramowania LSI Software” – mówi Hubert Wiktorowski.
POSitive Hospitality łączy prostotę obsługi w punkcie sprzedaży z zaawansowanymi funkcjami zarządczymi dla kadry kierowniczej właściwymi dla systemów klasy ERP. „Sposób obsługi i prowadzenia sprzedaży nie różni się w oprogramowaniu LSI Software od innych tego typu systemów – system przestrzega standardów. Różnice widać dopiero w obsłudze magazynów, inwentaryzacji i ogólnie – tworzenia dokumentacji niezbędnej do szybkiego wykrycia nieprawidłowości” – wyjaśnia Hubert Wiktorowski i dodaje „Oprogramowanie LSI Software posiada funkcje niezbędne w zarządzaniu siecią gastronomiczną. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej obsługiwać naszych gości, sprawniej zarządzać i zwiększać wartość naszej firmy”
Towarzystwo Przyjaciół Polskiej Kuchni SA zostało powołane przez Polską Agencję Rozwoju Turystyki SA, której głównym udziałowcem jest Polska Organizacja Turystyczna.
Dodaj komentarz