W perspektywie swej 15. edycji Międzynarodowe Targi Win i Alkoholi Mocnych Vinexpo 2009 zapowiadają się optymistycznie. Pomimo kryzysu, który niepokoi i przetacza się przez rynki światowe, organizatorzy Vinexpo 2009 mają powody do optymizmu.
Satysfakcjonująca ilość wystawców
Na 7 miesięcy przed otwarciem imprezy Vinexpo
osiągnęło już swoje cele w aspekcie obecności wystawców – powierzchnia
wynajętych stoisk przekroczyła
Należy wspomnieć także o zarejestrowanych pawilonach narodowych krajów zaliczanych do światowych potentatów tego sektora : Niemcy, USA, Portugalia, Włochy i Hiszpania.
Całkowita powierzchnia Targów powinna wynieść
Jezioro, łączy architektonicznie tereny targowe i tworzy niepowtarzalny klimat
Zbiornik wodny stanowi ważny element architektoniczny terenów targowych w Bordeaux i decyduje o jego wyjątkowości.
Koncepcja Klubu Jeziora wylansowana po raz pierwszy podczas ostatniej edycji targów Vinexpo / Club du Lac / spotkała się z b. dobrym przyjęciem ze strony jego członków. W roku 2009 Klub ten stanie się ponownie uprzywilejownym miejscem spotkań.
Przestrzeń tematyczna « Marketers by Vinexpo » - również wylansowana podczas ostatniej sesji Targów – poświęcona wysposażeniu i rozwiązaniom dla punktów sprzedaży wina i alkoholi mocnych, ponownie zlokalizowana zostanie w Pałacu Kongresowym Bordeaux . Tym razem zajmie większą powierzchnię niż w roku ubiegłym.
Niezwykłą popularność zyskała podczas ubiegłorocznej edycji Targów pływająca kładka / la passerelle flottante / - skorzystało z niej tysiące odwiedzających. W roku przyszłym organizatorzy zaproponują więc podobną atrakcję.
Szeroki program kampanii promocyjnych Targów
W roku 2007 Vinexpo odwiedziło 50 433 gości ze 154 krajów świata. Byli to przede wszystkim importerzy, hurtownicy, przedstawiciele handlowi, specjaliści z branży nowoczesnej dystrybucji i sklepów specjalistycznych, cavistes, hotelarze, restauratorzy, reprezentanci sektora Duty Free.
W celu dotarcia do potencjalnego wizytoratu, Vinexpo przygotowuje szeroką kampanię promocyjną ; w jej ramach organizatorzy zapowiadają 19 konferencji prasowych w różnych krajach, wysyłkę tysięcy zaproszeń oraz znaczącą obecność w mediach specjalistycznych w formie reklamy.
Vinexpo dostarcza informacji o światowych rynkach i ich perspektywach
Od 12 lat Vinexpo zleca przygotowanie analizy koniunktury sektora win i alkoholi mocnych na światowych rynkach. Opracowanie to przygotowuje brytyjska grupa IWSR ; analiza dotyczyć będzie kształtowania się produkcji w 28 krajach oraz opisze trendy konsumenckie w 114 wybranych krajachs. Analiza ta jest oczekiwana z dużym zainteresowaniem, zwłaszcza w obecnym okresie destabilizacji na rynkach światowych. Jej wyniki zostaną ogłoszone w Paryżu, w Londynie, ale także w Nowym Jorku, Montrealu, Toronto, Seulu, Tokio, Singapurze, Pekinie, Szanghaju, Hong-Kongu, Brukseli, Moskwie, Wisbaden, Amsterdamie i w Mediolanie.
Szczegółowe informacje na stronach internetowych Targów : www.vinexpo.com
Dodaj komentarz