Lavazza, wiodąca światowa firma rynku kawowego oraz oficjalny partner French Open przedłużyła współpracę z francuskim turniejem Roland-Garros do roku 2025, tym samym potwierdzając swoje zaangażowanie w świat sportu.
Francja jest dla Lavazzy niezwykle ważnym rynkiem. To właśnie tutaj, 40 lat temu, powstał pierwszy zagraniczny oddział firmy, co stanowiło poważny krok w rozwoju na skalę międzynarodową. Do dziś Lavazza prowadzi działalność we wszystkich segmentach biznesowych, operując na 140 rynkach światowych, posiada 9 zakładów produkcyjnych w 6 krajach i zatrudnia ponad 4000 osób. Partnerstwo z Roland-Garros jest wyrazem wspólnych wartości związanych zarówno ze światem sportu, jak i z równowagą ekonomiczną, społeczną i środowiskową, Jednocześnie podkreśla znaczenie wydarzenia wśród czterech turniejów Wielkiego Szlema, których Lavazza jest partnerem.
W tym roku Lavazza powróciła w wielkim stylu z 70 punktami sprzedaży, 300 ekspresami do kawy
i
20 wykwalifikowanymi baristami. Dodatkowo, w dwóch paryskich kącikach
kibica – w Drogerii Publicis na Polach Elizejskich oraz w kiosku
Roland-Garros w Operze Paryskiej – sprzedawane były różne produkty
Lavazza stworzone specjalnie na turniej.
Lavazza, Roland-Garros oraz świat tenisa – wspólnota wartości
Lavazza i świat tenisa łączy zamiłowanie do doskonałości, a także kultura, której przyświeca autentyczność
i
odpowiedzialność. Te wewnętrzne wartości, które łączą obie marki,
sprawiły, że od 2011 roku Lavazza została wybrana, jako oficjalny
dostawca kawy na imprezy Wielkiego Szlema, będąc obecną nie tylko w
Paryżu, ale także na Wimbledonie i US Open. Aby jeszcze bardziej
zwiększyć swoje zaangażowanie, Lavazza dołączyła do grona ambasadorów
marki włoskiego zawodnika – Jannika Sinnera, który zajmuje 12 miejsce w
światowym rankingu.
Od roku 2020 Lavazza jest również Platynowym Partnerem Nitto ATP Finals 2021-2025, odbywających się
w
Turynie. To ważna współpraca, która odzwierciedla silną więź łączącą
firmę z rodzinnym miastem. Historia sięga jeszcze czasów założenia
Lavazzy w 1895 roku i narodzin pierwszej włoskiej kawy espresso!
„Nasze zaangażowanie w świat sportu jest strategiczną szansą rozwoju dla Grupy Lavazza" – komentuje Giuseppe Lavazza, wiceprezes Grupy. „Partnerstwo z Roland Garros jest zgodne z naszą strategią internacjonalizacji, a także umacnia naszą obecność na jednym z naszych najważniejszych rynków, oferując wszystkim entuzjastom tenisa autentyczne doświadczenie włoskiej kawy we wszystkich jej formach.”
Dodaj komentarz