Sieć WOOK należąca do grupy sfinks polska s.a. otwiera nowe restauracje – teraz Wrocław!

Z końcem lata Wrocław wzbogacił się o pierwszą w historii miasta restaurację sieci WOOK. Nowe oryginalne wnętrze restauracji i bardzo przystępne cenowo dania kuchni orientalnej wzbudzają spore zainteresowanie klientów.


WOOK to trzecia z marek w portfolio Sfinks Polska S.A. - mówi Anna Heimberger, dyrektor marketingu Grupy Sfinks Polska S.A. - Zainteresowanie kuchnią orientalną, a także kulturą     i zwyczajami kulinarnymi Orientu ewidentnie wzmaga apetyt na WOOK’a. Potrawy serwowane są w sposób charakterystyczny dla kultury azjatyckiej: spożywa się je pałeczkami (dla osób mających trudności oczywiście podajemy sztućce). Z naszej oferty korzystają Klienci lubiący ostrą, wyrazistą kuchnię wschodu – w WOOK’u serwowaną przez rodowitych Azjatów – dodaje Heimberger.

 

Sieć orientalnych restauracji casual dining, została zakupiona przez Sfinks Polska na początku 2008 roku. WOOK to restauracje o nowoczesnym wnętrzu, w czerwono czarnej kolorystyce. Proces przygotowywania chińskich potraw odbywa się na oczach klientów. Buchające z patelni płomienie i sprawność manualna kucharzy są niewątpliwie dodatkową atrakcją dla Klientów restauracji.


Ceny w naszych restauracjach są niezwykle przystępne, już od 6 złotych można zjeść coś pysznego: kurczaka z orzechami, kaczkę w cieście czy wołowinę słodko-kwaśną.                 Do ciekawej fuzji smaków dodać należy profesjonalną obsługę kelnerską, niezwykły wystrój       – nieco klubowe wnętrze, pełne unikalnej atmosfery i muzyki (odtwarzanej na specjalnych ekranach plazmowych). Co ciekawe we wszystkich restauracjach sieci można skorzystać     z darmowej sieci bezprzewodowej (WiFI), często widzimy tu także pracujących                       i spotykających się biznesowo Klientów – dodaje Anna Heimberger. Mamy nadzieję, że tak jak w Warszawie i Łodzi, również we Wrocławiu wszyscy Klienci zachwycą się miejscem, kuchnią, atmosferą i przyjaznością miejsca.


W pierwszym tygodniu działania pierwszej wrocławskiej restauracji WOOK zlokalizowanej     w Pasażu Grunwaldzkim lokal zyskał sobie spore grono Klientów, a nowych wciąż przybywa. 

 

Rozwój marki to nie tylko nowe restauracje, czy stylizowane wnętrza. Marka rozwija się również poprzez ofertę dla klientów korporacyjnych, proponując obsługę eventów i imprez firmowych. Informacje o marce oraz najnowszych lokalizacjach dostępne są także na stronie internetowej WWW.wook.pl

 

Dodatkowych informacji udziela:

Magdalena Zawadzka

DBM PR Team

e-mail: biuroprasowe@sfinks.pl

 



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *