Klasyczne OTA jako relikt przeszłości

Autor: Łukasz Król
ŁUKASZ KRÓL, Stayget. W branży hotelarskiej jedno z najczęstszych i najbardziej podstawowych pytań dotyczy zasadności współpracy z Online Travel Agencies – warto czy nie warto? Lepiej zadane pytanie brzmiałoby jednak: w jaki sposób można tworzyć wizerunek własnego hotelu, jednocześnie budując strategię sprzedażową z podmiotami pozyskującymi rezerwacje i czy jest to do osiągnięcia? Przyszłość, która stała się teraźniejszością, nie pozostawia wątpliwości: OTA wpisują się w codzienność pracy całego środowiska, co zatem zrozumiałe, oczekiwania od takiego podmiotu coraz częściej sprowadzają się do określenia z jego strony atrakcyjności, jakimi działaniami ta atrakcyjność może się przejawiać oraz czym może hotelowi w samej idei zaimponować. Warunki współp racy W mojej ocenie serwisy rezerwacyjne, rozumiane jako praktyczne i wygodne, a dzięki temu potrzebne, mogą i powinny być równie atrakcyjne, jednak wyłącznie w sytuacji, kiedy warunki współpracy okazują się akceptowalne oraz budują płaszczyzny do rozumienia swojej roli jako partnera w złożonym procesie pozyskiwania rezerwacji. Kiedy ta nadrzędna podstawa zostaje spełniona, pojawia się kolejne istotne pytanie: w jaki sposób takie działania w codziennej współpracy stosować? Odpowiedź jest intuicyjna i mało skomplikowana: należy prowadzić je kompleksowo, długofalowo i w sposób ciągły. Zrozumiałe jest, że efekty prowadzonych działań w danym momencie, zostaną zauważone w niedalekiej co prawda, ale jednak przyszłości. Idąc dalej – rozłóżmy precyzyjnie na detal [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *