Holiday Inn Express Lublin inspirowany muzyką Wieniawskiego



Pracownia architektoniczna KM Rubaszkiewicz zaprezentowała koncepcję modernizacji hotelu Huzar w Lublinie, należącego do grupy PHH. Zaplanowane prace mają na celu dostosowanie obiektu do standardów marki Holiday Inn Express.



Umowa z siecią IHG na wprowadzenie Huzara pod markę Holiday Inn Express podpisana została w październiku ub.r. – Grupa Kapitałowa PHH konsekwentnie realizuje swój biznesplan, którego kolejnym punktem jest modernizacja hotelu Huzar w Lublinie. Prace przygotowawcze zostały już rozpoczęte, a wykonanie większości działań projektowych zaplanowane jest jeszcze w tym roku – informuje Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego. Przebudowa hotelu obejmie elewację, modernizację konstrukcji, wymianę instalacji, wnętrza oraz zagospodarowanie terenu wokół obiektu. – Projektowany układ elewacji frontowej inspirowany jest brawurową muzyką Henryka Wieniawskiego, pochodzącego z Lublina. Podziały elewacyjne są syntezą zapisu nutowego poloneza D-dur. Elewacja, zgodnie z wytycznymi marki, została zaprojektowana w stonowanej kolorystyce, w odcieniach szarości. Wejście do budynku podkreślać będzie ażurowy przedsionek, na którym umieszczone zostanie logo marki. Wieczorem hotel rozświetlony będzie barwną iluminacją w kolorystyce marki Holiday Inn Express – opisuje Konrad Rubaszkiewicz, który dla PHH zaprojektował też rebranding hotelu Reymont w Łodzi pod Aiden by Best Western i Royal w Krakowie pod Le Méridien. Dla pokoi wybrano jasną tonację, by stworzyć przytulne i ciepłe wnętrza, a w częściach wspólnych architekci zastosowali nowoczesną, lifestyle'ową stylistykę, nawiązującą do tkanki miejskiej Lublina. Ożywiona kolorystyka i bogaty dobór elementów wykończenia nawiązują do nowoczesnego oblicza miasta i dynamicznego charakteru marki Holiday Inn Express. •


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *