Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem ponad 2 tys. apartamentów w przeszło 30 miejscowościach wypoczynkowych i miastach, w wysokim sezonie (lipiec-sierpień) w tym roku zanotowała średnie obłożenie na poziomie 84 proc. W poprzednich dwóch latach wynosiło ok. 80 proc.
Ostatecznie Sun & Snow zamknął lipiec z obłożeniem na poziomie 76 proc. (65 proc. rok wcześniej i 72 proc. w 2019 r.). W sierpniu wynosiło ono 91 proc. (w porównaniu z 94 proc. rok wcześniej i z 88 proc. w 2019 r.). Wzrost zainteresowania wśród turystów zanotowały niemal wszystkie lokalizacje obsługiwane przez firmę, z apartamentami miejskimi włącznie.
Sezon zaczął się wcześniej niż rok temu
– Obecny wysoki sezon letni zaczął się nieco wcześniej niż w roku ubiegłym. Począwszy od drugiego tygodnia lipca dochodziło do dawno nie notowanej sytuacji, gdy niemal całą ofertę dotyczącą kurortów mieliśmy wyprzedaną. Na pewno decydującym czynnikiem była pogoda, która na przełomie lipca i sierpnia była idealna, by planować wakacyjny wypoczynek. Rynek nadal jest stymulowany przez program bonów turystycznych, co równoważy brak zagranicznego ruchu turystycznego. Od początku roku zrealizowaliśmy blisko 13 tys. płatności z wykorzystaniem bonów, czyli znacznie więcej niż w ub.r. – mówi Karolina Orłowska, dyrektor operacyjna Sun & Snow. Łącznie lipcu i w sierpniu Sun & Snow zanotował średnie obłożenie na poziomie 84 proc. W 2020 r. było to [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz