Pracownia FBT przedstawiła projekt, na podstawie którego powstanie pierwszy w Polsce hotel pod marką voco, należącą do sieci IHG. To nowa kolejna nowa marka, którą wprowadza do Polski Grupa Kapitałowa PHH. Pod szyldem voco od 2023 r. funkcjonować będzie hotel Katowice.
PHH podpisał umowę z IHG na wprowadzenie hotelu Katowice ze 161 pokojami pod tę nową markę z segmentu premium w październiku ub.r. Jednym z głównych założeń projektu jest podkreślenie obecnej architektury i nawiązanie do lat 60. XX w., w których powstawał budynek, gdyż we wnętrzach znajdują się dzieła polskiego designu komponujące się ze stylem, który proponowany jest w hotelach marki voco. Stworzona została trzy lata temu jako marka „konwersyjna”, oferująca łatwość przystosowania pod nią istniejących nieruchomości i szybką adaptację obiektów do standardów marki.
Chce łączyć w sobie wiarygodność i jakość globalnego brandu z nieformalnym klimatem i oryginalnością hotelu niezależnego, dlatego każdy voco posiada swój unikatowy styl i charakter. Pokoje charakteryzują się żywym, nowoczesnym wystrojem, a każdy hotel oferuje też tętniący życiem bar i restaurację. Pochodząca z łaciny nazwa voco oznacza „zapraszać”, „spotykać się”. Obecnie działa pod nią 21 hoteli, w tym 13 w Europie (siedem w Wlk. Brytanii). W katowickim obiekcie m.in. powiększona zostanie przestrzeń restauracji, aby naturalne światło mogło wpadać do niej z dwóch stron, a pod sufitem znajdzie się materiałowa instalacja, która tworzyć ma niepowtarzalny klimat wnętrza. W części podziemia wygospodarowana zostanie przestrzeń dla gości konferencyjnych oraz strefa fitness. Pod nową marką hotel rozpocząć ma działalność w IV kwartale 2023 r. •
PHH podpisał umowę z IHG na wprowadzenie hotelu Katowice ze 161 pokojami pod tę nową markę z segmentu premium w październiku ub.r. Jednym z głównych założeń projektu jest podkreślenie obecnej architektury i nawiązanie do lat 60. XX w., w których powstawał budynek, gdyż we wnętrzach znajdują się dzieła polskiego designu komponujące się ze stylem, który proponowany jest w hotelach marki voco. Stworzona została trzy lata temu jako marka „konwersyjna”, oferująca łatwość przystosowania pod nią istniejących nieruchomości i szybką adaptację obiektów do standardów marki.
Chce łączyć w sobie wiarygodność i jakość globalnego brandu z nieformalnym klimatem i oryginalnością hotelu niezależnego, dlatego każdy voco posiada swój unikatowy styl i charakter. Pokoje charakteryzują się żywym, nowoczesnym wystrojem, a każdy hotel oferuje też tętniący życiem bar i restaurację. Pochodząca z łaciny nazwa voco oznacza „zapraszać”, „spotykać się”. Obecnie działa pod nią 21 hoteli, w tym 13 w Europie (siedem w Wlk. Brytanii). W katowickim obiekcie m.in. powiększona zostanie przestrzeń restauracji, aby naturalne światło mogło wpadać do niej z dwóch stron, a pod sufitem znajdzie się materiałowa instalacja, która tworzyć ma niepowtarzalny klimat wnętrza. W części podziemia wygospodarowana zostanie przestrzeń dla gości konferencyjnych oraz strefa fitness. Pod nową marką hotel rozpocząć ma działalność w IV kwartale 2023 r. •
Dodaj komentarz