W sierpniu otwarty ma zostać w centrum Gdyni przy al. Zwycięstwa butikowy obiekt My Story Gdynia z 59 pokojami, kolejny w Trójmieście po otwartym trzy lata temu My Story Sopot z 17 apartamentami.
Na parterze znajdzie się lobby bar oraz autorska restauracja My Place, na poziomie -1 strefa aktywna z siłownią, pokojem masażu i sauną, a na najwyższej, czwartej kondygnacji przestrzeń do relaksu z tarasem. Przygotowano też trzy sale konferencyjne z możliwością połączenia na 100 osób. Inwestor deklaruje, że położył nacisk na „innowacyjność wyróżnienia usługi, opierając się na koncepcji komfortu snu” po przeprowadzeniu badań związanych z potrzebami gości i przeanalizowaniu „strategii zarządzania snem w obiektach”. „Samopoczucie wynikające z wyspania się i dobrze rozpoczętego poranka stało się najważniejszym czynnikiem determinującym cały proces projektowania obiektu w Gdyni. Zminimalizowanie porannego stresu poprzez stymulację barwami, temperaturę, wilgotność powietrza połączone ze sprawnym wyserwowaniem śniadania zawierającego zdrowe, pobudzające produkty to klucz do świetnego samopoczucia gości. Dzięki właściwie dobranym akcesoriom: hybrydowe poduszki, obciążające kołdry, oświetlenie, regulacja temperatury w pomieszczeniach przyspieszona zostanie regeneracja zestresowanego, zmęczonego ciała, zwiększy się produkcja melatoniny”. W łazience znajdą się kosmetyki, „których skład opracowany został z uwzględnieniem prawidłowej stymulacji snu poprzez skład i zapach”. Pokoje oferowane będą w pięciu kategoriach, w tym apartamenty Royal i White Dream. Każdy pokój wyposażony jest w indywidualnie zaprojektowane meble. W aranżacji wnętrz dominują matowe, pastelowe kolory przełamywane mocnymi, ale naturalnymi akcentami (granat, musztarda, zieleń). „Zróżnicowana kolorystyka każdej z pięciu kategorii pokoi przekłada się na doświadczenie snu, któremu najlepiej sprzyja granat oraz żółty. Pokój Blue Dream to standard, w którym dominujący w aranżacji wnętrza kolor granatu działa odprężająco na nasze receptory mózgu. Barwa ta spowalnia ciśnienie tętnicze krwi, a przebywanie w granatowym pomieszczeniu wycisza, relaksuje i pozwala na długi, regenerujący sen” – informuje My Story Gdynia. „W komunikacji, którą prowadzimy, przedstawiamy ciekawostki związane ze snem, jak również sprawdzone rozwiązania z obszaru badań i świata naukowego, który snem się zajmuje”. Inwestorami hotelu są Adam Rymarski i Jolanta Darznik, właściciele firmy Adro z Rumi, zajmującej się remontem i budową statków. Wcześniej planowali tu 3-gwiazdkowy hotel 14 Avenue (ponieważ mieści się przy al. Zwycięstwa 14) z ok. 80 pokojami. •
Na parterze znajdzie się lobby bar oraz autorska restauracja My Place, na poziomie -1 strefa aktywna z siłownią, pokojem masażu i sauną, a na najwyższej, czwartej kondygnacji przestrzeń do relaksu z tarasem. Przygotowano też trzy sale konferencyjne z możliwością połączenia na 100 osób. Inwestor deklaruje, że położył nacisk na „innowacyjność wyróżnienia usługi, opierając się na koncepcji komfortu snu” po przeprowadzeniu badań związanych z potrzebami gości i przeanalizowaniu „strategii zarządzania snem w obiektach”. „Samopoczucie wynikające z wyspania się i dobrze rozpoczętego poranka stało się najważniejszym czynnikiem determinującym cały proces projektowania obiektu w Gdyni. Zminimalizowanie porannego stresu poprzez stymulację barwami, temperaturę, wilgotność powietrza połączone ze sprawnym wyserwowaniem śniadania zawierającego zdrowe, pobudzające produkty to klucz do świetnego samopoczucia gości. Dzięki właściwie dobranym akcesoriom: hybrydowe poduszki, obciążające kołdry, oświetlenie, regulacja temperatury w pomieszczeniach przyspieszona zostanie regeneracja zestresowanego, zmęczonego ciała, zwiększy się produkcja melatoniny”. W łazience znajdą się kosmetyki, „których skład opracowany został z uwzględnieniem prawidłowej stymulacji snu poprzez skład i zapach”. Pokoje oferowane będą w pięciu kategoriach, w tym apartamenty Royal i White Dream. Każdy pokój wyposażony jest w indywidualnie zaprojektowane meble. W aranżacji wnętrz dominują matowe, pastelowe kolory przełamywane mocnymi, ale naturalnymi akcentami (granat, musztarda, zieleń). „Zróżnicowana kolorystyka każdej z pięciu kategorii pokoi przekłada się na doświadczenie snu, któremu najlepiej sprzyja granat oraz żółty. Pokój Blue Dream to standard, w którym dominujący w aranżacji wnętrza kolor granatu działa odprężająco na nasze receptory mózgu. Barwa ta spowalnia ciśnienie tętnicze krwi, a przebywanie w granatowym pomieszczeniu wycisza, relaksuje i pozwala na długi, regenerujący sen” – informuje My Story Gdynia. „W komunikacji, którą prowadzimy, przedstawiamy ciekawostki związane ze snem, jak również sprawdzone rozwiązania z obszaru badań i świata naukowego, który snem się zajmuje”. Inwestorami hotelu są Adam Rymarski i Jolanta Darznik, właściciele firmy Adro z Rumi, zajmującej się remontem i budową statków. Wcześniej planowali tu 3-gwiazdkowy hotel 14 Avenue (ponieważ mieści się przy al. Zwycięstwa 14) z ok. 80 pokojami. •
Dodaj komentarz