W sierpniu otwarty ma zostać w centrum Gdyni w al. Zwycięstwa butikowy obiekt My Story Gdynia z 59 pokojami, kolejny w Trójmieście z rodzinnej marki po otwartych trzy lata temu My Story Sopot Apartments z 17 apartamentami.
Na parterze znajdzie się lobby bar oraz autorska restauracja My Place, serwująca dania oparte na kuchni polskiej, na poziomie -1 strefa aktywna z siłownią, pokojem masażu i sauną, natomiast na najwyższej, czwartej kondygnacji przestrzeń do relaksu z możliwością wyjścia na taras. Przygotowano też trzy sale konferencyjne z możliwością połączenia, łącznie na 100 osób.
Inwestor deklaruje, że położył nacisk „na innowacyjność wyróżnienia usługi, opierając się na koncepcji komfortu snu” po przeprowadzeniu badań związanych z potrzebami gości i przeanalizowaniu „strategii zarządzania snem w obiektach”. „Samopoczucie wynikające z wyspania się i dobrze rozpoczętego poranka, stało się najważniejszym czynnikiem determinującym cały proces projektowania obiektu w Gdyni. Zminimalizowanie porannego stresu poprzez stymulację barwami, temperaturę, wilgotność powietrza połączone ze sprawnym wyserwowaniem śniadania zawierającego zdrowe, pobudzające produkty to klucz do świetnego samopoczucia Gości nocujących w My Story Gdynia”.
„Dzięki właściwie dobranym akcesoriom: hybrydowe poduszki, obciążające kołdry, oświetlenie, regulacja temperatury w pomieszczeniach przyspieszona zostanie regeneracja zestresowanego, zmęczonego ciała, zwiększy się produkcja melantoniny”. W łazience znajdą się kosmetyki, „których skład opracowany został z uwzględnieniem prawidłowej stymulacji snu poprzez skład i zapach”. Satysfakcję gościa ma wzmacniać oferta dostępnych usług i małe, budujące dodatkową wartość detale (specjalna kompozycja herbat „na dobranoc” i „na dzień dobry” dostępna w pokoju)”.
Duże okna od podłogi do sufitu mają wprowadzać naturę do środka poprzez „zaglądające bujną zielenią korony drzew”, a wysokie drzwi, kolorystyka wykończenia, naturalne materiały, dużo miękkich tkanin oraz motywy dekoracyjne mają nadawać wnętrzom elegancji. Pokoje oferowane będą w pięciu kategoriach, w tym apartamenty Royal i White Dream. Każdy pokój wyposażony jest w indywidualnie zaprojektowane meble. W aranżacji wnętrz dominują matowe, pastelowe kolory przełamywane mocnymi, ale naturalnymi akcentami (granat, musztarda, zieleń). „Zróżnicowana kolorystyka każdej z pięciu kategorii pokoi przekłada się na doświadczenie snu, któremu najlepiej sprzyja granat oraz żółty. Pokój Blue Dream to standard, w którym dominujący w aranżacji wnętrza kolor granatu działa odprężająco na nasze receptory mózgu. Barwa ta spowalnia ciśnienie tętnicze krwi a przebywanie w granatowym pomieszczeniu wycisza, relaksuje i pozwala na długi, regenerujący sen” – informuje My Story Gdynia.
„W komunikacji, którą prowadzimy, przedstawiamy ciekawostki związane ze snem, jak również sprawdzone rozwiązania z obszaru badań i świata naukowego, który snem się zajmuje. Czytając nasze publikacje (zwłaszcza te w social mediach na profilu facebookowym, możecie się Państwo dowiedzieć czy czekolada wypita przed snem pomaga w zaśnięciu czy nie, dowiecie się dlaczego śpimy i co wspólnego ma sen z pandemią. W ramach promocji obiektu planujemy organizację cyklicznych wydarzeń poświęconych zagadnieniom snu. Chcemy aktywnie popularyzować zagadnienie dbałości o dobry sen, ponieważ wiemy, że jest podstawową formą poprawy odporności organizmu i jego zdrowia. Zdrowia, które w dzisiejszych czasach jest i powinno być priorytetem dla nas wszystkich” – informuje My Story Gdynia.
Inwestorami hotelu są Adam Rymarski i Jolanta Darznik, właściciele firmy Adro z Rumi, zajmującej się remontem i budową statków.
Dodaj komentarz