Teraz Marka!

Autor: Sylwia Bortniak
Autorka, z wykształcenia socjolog, jest trenerem i dyrektorem zarządzającym w spółce Concierge Polska, która realizuje program szkoleniowy poświęcony concierge w oparciu o literaturę światowych standardów

W tworzeniu marki wszystko zaczyna się od wizji i misji
Kilka lat temu oczekiwano ode mnie opracowania strategii marketingowej dla nowego hotelu.

Zastanawiając się nad najlepszym opracowaniem powierzonego mi zadania rysowałam w swojej wyobraźni wizję hotelu wpisującego się idealnie w oczekiwania potencjalnych Klientów. Starałam się zdefiniować misję, którą ma do wypełnienia hotel względem swoich Klientów oraz Partnerów. Dochodząc - poprzez zdefiniowanie celów strategicznych oraz segmentu rynku, do którego przede wszystkim adresujemy usługi naszego hotelu - stanęłam przed dylematem wyboru strategii, która w perspektywie wielu lat zapewni hotelowi dostatek...Marka, którą hotel sobą reprezentuje, powstaje z chwilą rozpoczęcia jego działalności. [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *