Warszawskie hotele należące do grupy PHH: Renaissance, Courtyard by Marriott oraz Regent połączyły siły i wspólnie z liderami wśród organizatorów kongresowych zaprojektowały w pełni wyposażone studia online, które świadczą pełną gamę usług konferencyjnych, dostosowanych do pandemicznej rzeczywistości.
W każdym z hoteli jest możliwość przygotowania multimedialnego studia, z którego mogą być transmitowane e-konferencje, kongresy i szkolenia z wykorzystaniem zaawansowanej techniki scenicznej oraz rozwiązań technologicznych oferowanych przez firmy świadczące usługi audio-wideo. – Obserwujemy wnikliwie branżę wydarzeń i spodziewamy się, że nawet po zakończeniu pandemii spotkania i konferencje już nigdy nie będą takie jak przed jej wybuchem – mówi Adriana Biernatowicz- Jadczak, dyrektor Renaissance Airport Hotel. – Dlatego łączymy to, co najlepsze w naszych hotelach, z bezpieczeństwem i nowoczesną technologią, by umożliwić uczestnikom interakcję i udział w spotkaniach i konferencjach w nowej rzeczywistości. Poza zapleczem konferencyjnym otwartym na multimedialne spotkania, hotele oferują też swoją przestrzeń do nagrań filmów, teledysków, wywiadów, podcastów, szkoleń online. Wszystkie trzy obiekty posiadają nowoczesne możliwości techniczne, multimedialne ekrany, system audio-wideo, rzutniki z panoramicznymi ekranami, system sterowania oświetleniem, szeroki wybór designerskich mebli i akcesoriów, możliwości przeprowadzania tłumaczeń symultanicznych, catering dla ekipy realizatorskiej, możliwość współpracy z doświadczonymi firmami produkcyjnymi oraz doświadczenie w realizacji e-eventów, streamingów, planów filmowych. •
W każdym z hoteli jest możliwość przygotowania multimedialnego studia, z którego mogą być transmitowane e-konferencje, kongresy i szkolenia z wykorzystaniem zaawansowanej techniki scenicznej oraz rozwiązań technologicznych oferowanych przez firmy świadczące usługi audio-wideo. – Obserwujemy wnikliwie branżę wydarzeń i spodziewamy się, że nawet po zakończeniu pandemii spotkania i konferencje już nigdy nie będą takie jak przed jej wybuchem – mówi Adriana Biernatowicz- Jadczak, dyrektor Renaissance Airport Hotel. – Dlatego łączymy to, co najlepsze w naszych hotelach, z bezpieczeństwem i nowoczesną technologią, by umożliwić uczestnikom interakcję i udział w spotkaniach i konferencjach w nowej rzeczywistości. Poza zapleczem konferencyjnym otwartym na multimedialne spotkania, hotele oferują też swoją przestrzeń do nagrań filmów, teledysków, wywiadów, podcastów, szkoleń online. Wszystkie trzy obiekty posiadają nowoczesne możliwości techniczne, multimedialne ekrany, system audio-wideo, rzutniki z panoramicznymi ekranami, system sterowania oświetleniem, szeroki wybór designerskich mebli i akcesoriów, możliwości przeprowadzania tłumaczeń symultanicznych, catering dla ekipy realizatorskiej, możliwość współpracy z doświadczonymi firmami produkcyjnymi oraz doświadczenie w realizacji e-eventów, streamingów, planów filmowych. •
Dodaj komentarz