Grupa Accor ogłosiła podjęcie współpracy z firmą Microsoft, aby za pomocą platformy Teams wprowadzić ALL CONNECT. To nowe rozwiązanie ma umożliwić gościom na całym świecie łatwiej dostosować się do zmian i stylu pracy, które zapoczątkowała pandemia COVID-19 i zostaną na dłużej.
Obecnie już 55 proc. hoteli w portfolio marek Accor mających w ofercie sale konferencyjne zapewnia swoim klientom hybrydowe rozwiązania konferencyjne. Z nowej koncepcji wypracowanej przez Accor i Microsoft goście będą mogli skorzystać od kwietnia 2021 roku, a do 2022 r. 100 proc. hoteli z salami konferencyjnymi ma spełniać nowe standardy spotkań.
Dzięki usłudze Microsoft Teams Grupa Accor umożliwi klientom korporacyjnym i gościom fizyczne spotkania w hotelu z wirtualnymi interakcjami w wielu lokalizacjach jednocześnie. W salach konferencyjnych hoteli sieci Accor, Microsoft Teams Rooms i Surface Hub 2S będą łączyć ludzi na miejscu ze zdalnymi uczestnikami.
Koncepcja skoncentruje się głównie na spotkaniach w mniejszym gronie, od 8 do 50 uczestników fizycznych. Goście i klienci będą mogli skorzystać z wiedzy wyspecjalizowanych zespołów, doświadczenia Grupy Accor w zakresie spotkań i wydarzeń, a także elastycznej cyfrowej platformy do rezerwacji.
Jak wskazują wewnętrzne badania przeprowadzone przez Accor, 50 proc. spotkań fizycznych zaplanowanych przez klientów firmy w 2021 r. zostanie przełączonych na formaty wirtualne, a 70 proc. respondentów postrzega spotkania hybrydowe jako ważną usługę w przyszłości. Tendencja do organizacji zdalnych wydarzeń i spotkań utrzyma się po zakończeniu pandemii, bez względu na zmiany w budżetach spotkań.
– Pandemia Covid-19 spowodowała, że osoby podróżujące służbowo i planujące spotkania zmieniły dotychczasowy sposób pracy. Formaty wirtualne oraz hybrydowe stały się istotną częścią codziennego życia biznesowego. Nowa koncepcja Accor ALL CONNECT, stworzona we współpracy z Microsoft Teams, będzie ważnym narzędziem dla naszych gości, oferując im możliwość organizowania bezpiecznych, jakościowych i płynnych spotkań hybrydowych – mówi Patrick Mendes, Group Chief Commercial Officer in charge of Sales, Marketing, Distribution and Loyalty w Accor. – ALL CONNECT to kolejny przykład szybkiej reakcji Grupy Accor na obecną sytuację, który jest następstwem wprowadzenia protokołu sanitarnego ALLSAFE i koncepcji Hotel Office & Coworking. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z firmą Microsoft, wiedząc, że usługa Teams stała się nowym sposobem pracy dla 115 milionów codziennych użytkowników, którzy każdego dnia dzwonią, czatują i współpracują ze sobą.
Dodaj komentarz