Land-gut-Hotels to największa grupa prywatnych hoteli zlokalizowanych na terenach mniejszych miast w Niemczech. Od pewnego czasu aktywnie szuka polskich hoteli i pensjonatów chcących przystąpić do tego porozumienia marketingowego. Obecnie grupa liczy około 200 obiektów w Niemczech, Austrii, Włoszech i Polsce - powiedziała "Hotelarzowi" Renata Tranow, marketing manager grupy Land-gut-Hotels.
Nasza marka jest znana i lubiana przez gości - podkreśla. Obiekty należące do grupy można zobaczyć na stronie www.landguthotels.de oraz w katalogu grupy. Członkostwo w naszej grupie jest bezpłatne - dodaje. Obowiązuje jedynie niewygórowana jednorazowa opłata wstępna. Naszym członkom gwarantujemy wyłączność w promieniu 25 km. Naszym celem jest umożliwienie prywatnym obiektom - muszą one dysponować przynajmniej 10 pokojami - korzystanie z dobrodziejstw marketingu silnej grupy.
Chcemy konkurować z międzynarodowymi koncernami przejmującymi coraz większy procent rynku hotelarskiego w Europie. Ekspansja grupy w Polsce polega na finansowej dostępności marki i usług. W chwili obecnej hotele polskie płacą połowę opłat niemieckich, tzn. w zależności od ilości pokoi: do 20 pokoi 955 zł, od 20 do 30 pokoi 1455 zł, od 31 do 40 pokoi 1995 zł, powyżej 40 pokoi 2450 zł. Nie ma opłat bieżących.
Firmami siostrzanymi Land-gut-Hotels są Stadt-gut-Hotels, czyli hotele miejskie i Schloss-gut-Hotels - hotele w zamkach i pałacach. Wszystkie one są częścią firmy Fanz Tranow KG, która działa na rynku niemieckim już od 75 lat w branży spożywczej, nieruchomościach i doradztwie marketingowym.
Nasza marka jest znana i lubiana przez gości - podkreśla. Obiekty należące do grupy można zobaczyć na stronie www.landguthotels.de oraz w katalogu grupy. Członkostwo w naszej grupie jest bezpłatne - dodaje. Obowiązuje jedynie niewygórowana jednorazowa opłata wstępna. Naszym członkom gwarantujemy wyłączność w promieniu 25 km. Naszym celem jest umożliwienie prywatnym obiektom - muszą one dysponować przynajmniej 10 pokojami - korzystanie z dobrodziejstw marketingu silnej grupy.
Chcemy konkurować z międzynarodowymi koncernami przejmującymi coraz większy procent rynku hotelarskiego w Europie. Ekspansja grupy w Polsce polega na finansowej dostępności marki i usług. W chwili obecnej hotele polskie płacą połowę opłat niemieckich, tzn. w zależności od ilości pokoi: do 20 pokoi 955 zł, od 20 do 30 pokoi 1455 zł, od 31 do 40 pokoi 1995 zł, powyżej 40 pokoi 2450 zł. Nie ma opłat bieżących.
Firmami siostrzanymi Land-gut-Hotels są Stadt-gut-Hotels, czyli hotele miejskie i Schloss-gut-Hotels - hotele w zamkach i pałacach. Wszystkie one są częścią firmy Fanz Tranow KG, która działa na rynku niemieckim już od 75 lat w branży spożywczej, nieruchomościach i doradztwie marketingowym.
Korzyści z partnerstwa i usług marki Land- gut - Hotels
- Hotelarz ma prawo do używania marki Land-gut-Hotels
- Korzysta z popularności marki w Niemczech i innych państwach n Hotel dołącza do wspólnego marketingu i public relations zrzeszonych hoteli
- Korzysta z akwizycji gości poprzez wzajemne polecenia w zrzeszonych hotelach - 216 członków sieci
- Obiekt uczestniczy w akcjach wiążących gościa z marką, np. promocja 5+1 (jeden darmowy nocleg za 5 noclegów w pięciu różnych hotelach sieci
- Do dyspozycji jest platforma bezpośredniej rezerwacji na stronie www.landguthotels.de (5 proc. prowizji)
- Sieć ma umowy ramowe z systemami informacyjno-rezerwacyjnym: www.hotel-ami.de, www.hotel-ami.com, www.hotel.de. Członkowie umieszczają w nich informacje bezpłatnie
- Oferta hotelu zostaje ujęta w katalogu "Land-gut-Hotels", nakład 100 tys. egz. n Sieć przeprowadza na życzenie hotelarza sprawdzenie stanu jakości obiektu
Dodaj komentarz