Hilton, wiodąca na świecie firma z branży hospitality posiadająca w swoim portfolio 18 marek oraz ponad 6100 obiektów w 119 krajach i terytoriach z liczbą pokoi przewyższającą 971 tysięcy, została po raz kolejny Partnerem Złotym organizowanej przez "Hotelarza" konferencji Hotel Trends Poland&CEE. Wydarzenie w tym roku odbędzie się w dniach 30.11 - 1.12 w warszawskim hotelu Renaissance.
W ciągu swojej 100-letniej historii Hilton przyjął ponad 3 miliardy gości, zasłużył sobie na miejsce na liście Najlepszych Miejsc Pracy w 2019 roku, jak również uzyskał miano Globalnego Lidera Branży nadane mu w 2019 roku przez Indeksy Zrównoważonego Rozwoju Dow Jones. Dzięki nagradzanemu programowi lojalnościowemu Hilton Honors, ponad 103 milionów jego uczestników może zdobywać punkty za pobyty w hotelach oraz korzystanie ze świadczonych przez nie usług rezerwując je bezpośrednio na stronie Hiltona oraz uzyskiwać natychmiastowe korzyści, takie jak elektroniczne zameldowanie wraz z wyborem pokoju, cyfrowy klucz oraz interaktywny pokój.
Ósma edycja konferencji Hotel Trends Poland&CEE, największego i najważniejszego wydarzenia dla hotelarskiego Top Managementu w Europie Środkowo-Wschodniej odbędzie się w formule hybrydowej. W wydarzeniu będzie można uczestniczyć zarówno stacjonarnie, jak i online.
W tym roku po raz pierwszy nie będziemy dyskutować o tym jak bardzo rynek ten rośnie, ale w gronie liderów rynku poszukamy odpowiedzi jak wyglądać będzie rzeczywistość w świecie post-COVID 19 i jakie rozwiązania należy wdrożyć, aby wyjść z kryzysu obronną ręką.
Pojawią się tematy dotyczące m.in. wyzwań stojących przed hotelami konferencynymi, relacji bank-właściciel, współpracy sieci z hotelarzami, a także panel z udziałem czołowych polskich inwestorów hotelarskich. Konferencji towarzyszyć będzie wieczorna gala. Podczas niej nagrodzonych specjalnymi statuetkami zostanie dziesięciu Hotelarzy Dekady, którzy mieli największy wpływ na rozwój polskiego hotelarstwa.
Hotel Trends Poland & CEE bedzie jak zwykle oskonałą okazja do spotkań i rozmów biznesowych na najwyższym szczeblu, ponieważ wydarzenie to gromadzi w jednym miejscu wszystkich decydentów branży hotelowej, a także przedstawicieli banków, funduszy i firm deweloperskich oraz czołowych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji jest Polski Holding Hotelowy, zaś partnerem merytorycznym firma Pro Value.
Dodaj komentarz