7 listopada br. w paryskim hotelu Hilton Paris Arc de Triomphe w obecności ponad 600 czołowych menadżerów ze świata hotelarstwa wręczono już po raz szósty nagrody przemysłu hotelarskiego (Hotelarskie Oscery). Główna nagroda została przyznana firmie Starwood Hotels & Resorts.
Za najlepszą kampanię reklamową uznano kampanię sieci Holiday Inn Express. Za najlepszą stronę internetową: Beau Rivage Pałace Lausanne. Za najlepszego partnera operacyjnego uznano Leading Schools of the World. Najlepszy program dla młodych pracowników w tym roku - Hilton International with Elevator Program. Najbardziej
innowacyjnym pomysłem w hotelarstwie 2005 uznano: Yotel. Z kolei za najbardziej innowacyjny pomysł poza przemysłem hotelarskim jest w 2005 r. - Hilton Maldives Resort and Spa wraz podwodną restauracją Ithaa. Najlepszym nowo otwartym hotelem w 2005 został Radisson SAS Hotel Frankfurt. Najlepszy programem kontroli jakości funkcjonuje w hotelach Ibis. Najlepszym menadżerem jest zdaniem jury konkursu Philippe Seigle z hotelu Le Meridien Phuket Beach Resort.
Nagrody The Hospitality Awards zostały stworzone przez MKG Group, firmę konsultingową z branży hotelarskiej. Międzynarodowe jury składa się z 34 członków. Przewodniczył mu w tym roku Maurice Beaudoin, zastępca menadżera generalnego magazynu Le Figaro. •
Za najlepszą kampanię reklamową uznano kampanię sieci Holiday Inn Express. Za najlepszą stronę internetową: Beau Rivage Pałace Lausanne. Za najlepszego partnera operacyjnego uznano Leading Schools of the World. Najlepszy program dla młodych pracowników w tym roku - Hilton International with Elevator Program. Najbardziej
innowacyjnym pomysłem w hotelarstwie 2005 uznano: Yotel. Z kolei za najbardziej innowacyjny pomysł poza przemysłem hotelarskim jest w 2005 r. - Hilton Maldives Resort and Spa wraz podwodną restauracją Ithaa. Najlepszym nowo otwartym hotelem w 2005 został Radisson SAS Hotel Frankfurt. Najlepszy programem kontroli jakości funkcjonuje w hotelach Ibis. Najlepszym menadżerem jest zdaniem jury konkursu Philippe Seigle z hotelu Le Meridien Phuket Beach Resort.
Nagrody The Hospitality Awards zostały stworzone przez MKG Group, firmę konsultingową z branży hotelarskiej. Międzynarodowe jury składa się z 34 członków. Przewodniczył mu w tym roku Maurice Beaudoin, zastępca menadżera generalnego magazynu Le Figaro. •
Dodaj komentarz