Hilton wprowadza szybkie TEMPO – 18., upscalowa, marka sieci

Autor: Wiktor Kołakowski
Sieć Hilton ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej, 18., lifestyle'owej marki Tempo by Hilton, skierowanej do „nowoczesnych osób osiągających sukcesy”, które szukają hotelu odzwierciedlającego ich ambicje. Tempo będzie pozycjonowane między Hilton Garden Inn a Canopy by Hilton. Pierwsze hotele mają się otworzyć w ciągu dwóch lat. W ciągu 10 lat ma być ich 500.



W założeniu twórców ma być to przystępna cenowo marka dla współczesnego gościa. Jest to szósta marka, którą Hilton stworzył w ciągu nieco ponad trzech lat i ogólnie 18. w portfolio sieci. Hilton nazywa Tempo „przystępną marką stylu życia” dla „nowoczesnego turysty” z pokojami za 150 do 250 dolarów (o ok. 20 proc. wyższe niż w Hilton Garden Inn) w centrach miejskich i na rynkach podmiejskich o dużej aktywności gospodarczej. Obiekty będą miały ok. 150 - 200 pokoi, a koszt budowy szacowany jest na 180-300 tys. dol. na pokój bez działki. Pierwsze hotele (podpisano już 30 umów, kolejne 30 jest w fazie finalizacji) powstaną w USA. W ciągu najbliższych 10 lat sieć ma nadzieję, że w USA działać będzie 500 hoteli. Hilton przeprowadził ankietę wśród ponad 10 tys. gości, aby wymyślić wygląd i styl Tempo. Pokoje wyposażone mają być w łóżka king-size i podzielone na strefy. W strefie get ready, goście będą mogli przygotować się przed lustrem, zrelaksować się na krześle lub pracować przy biurku. W strefie wypoczynku będą mieli dostęp do spersonalizowanych filmów, które pomogą im oczyścić umysł na tyle, by zasnąć. Hilton będzie również współpracował z firmą kulinarną Blau + Associates, a Chef Collective. Rada doradcza młodych obiecujących szefów kuchni, pomoże w opracowaniu menu. W nieformalnej kawiarni będą dostępne koktajle i inne podstawowe artykuły śniadaniowe. W przestrzeniach wspólnych ma znaleźć się miejsce na kolekcje sztuki i wzornictwa. Obiekty marki Tempo dysponować mają zapleczem fitness i salami spotkań. Zgodnie ze strategią sieci, Tempo dużą wagę przykłada do zrównoważonego rozwoju, jak ograniczenie marnotrawienia żywności, przestrzeganie odpowiedzialnego pozyskiwania owoców morza, stosowanie pełnowymiarowych dozowników w celu zmniejszenia zużycia plastików itp. – Tempo by Hilton to najnowszy przykład naszej wyjątkowej zdolności przewidywania tego, czego szukają nasi goście, i dostarczania wartości zarówno klientom, jak i właścicielom hoteli – powiedział Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny firmy Hilton


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *