Sieć Hilton ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej lifestylowej marki Tempo by Hilton, skierowanej do „nowoczesnych osób osiągających sukcesy”, które szukają hotelu, który odzwierciedla ich ambicje.
W założeniu twórców ma być to przystępna cenowo marka dla współczesnego gościa. Jest to szósta marka, którą Hilton stworzył w ciągu nieco ponad trzech lat i ogólnie 18 w portfolio sieci.
Tworząc tę markę Hilton nawiązał współpracę z wiodącymi ekspertami z zakresu zdrowego odżywiania, oraz innych dziedzin stylu życia.
Hilton nazywa Tempo „przystępną marką stylu życia” dla „nowoczesnego turysty”. Hilton chce dać podróżnym sposób na zachowanie zdrowia psychicznego i fizycznego w podróży, dbanie o środowisko, cieszenie się nowoczesnymi przestrzeniami publicznymi i pokojami za około 150 do 250 dolarów w centrach miejskich i na rynkach podmiejskich o dużej aktywności gospodarczej.
Pierwsze hotele (podpisano już 30 umów, kolejne 30 jest w fazie finalizacji) tej marki powstaną w USA, między innymi w Nowym Jorku, Maui, Bostonie, Los Angeles, Lexington, Nashville, San Diego, Charlotte, Waszyngtonie D.C., Houston, Atlancie i innych. W ciągu najbliższych 8 do 10 lat sieć ma nadzieję, że w Stanach Zjednoczonych działać będzie 500 hoteli pod marką Tempo.
Hilton przeprowadził ankietę wśród ponad 10 000 gości, aby wymyślić wygląd i styl Tempo. W zależności od lokalizacji obiekty będą miały od 150 do 300 pokoi. Pokoje wyposażone mają być w łóżka king-size i podzielone na strefy. W „strefie przygotowania”, goście będą mogli przygotować się przed lustrem, zrelaksować się na krześle lub pracować przy biurku. W „strefie wypoczynku” goście będą mieli dostęp do spersonalizowanych filmów, które pomogą im oczyścić umysł na tyle, by zasnąć.
Hilton będzie również współpracować z firmą kulinarną Blau + Associates, a Chef Collective, rada doradcza młodych obiecujących szefów kuchni, pomoże w opracowaniu menu. Bar w holu zaoferuje bezpłatną kawę i herbatę. W nieformalnej kawiarni będą dostępne koktajle i inne podstawowe artykuły śniadaniowe.
W przestrzeniach wspólnych ma znaleźć się miejsce na kolekcje sztuki i wzornictwa. Obiekty marki Tempo dysponować mają zapleczem fitness i salami spotkań, zarówno formalnymi, jak i nieformalnymi.
Zgodnie ze strategią sieci Hilton, Tempo zastosuje praktyki związane ze zrównoważonym rozwojem, takie jak ograniczenie marnotrawienia żywności, przestrzeganie odpowiedzialnego pozyskiwanie owoców morza, stosowanie pełnowymiarowych dozowników kosmetyków do kąpieli w celu zmniejszenia zużycia ilości plastików jednorazowego użytku.
Według firmy badawczej STR na świecie istnieje już 1099 marek hotelowych. Hilton uważa jednak, że jego nowa marka nie będzie miała problemów z odróżnieniem się i nie będzie kanibalizować innych marek sieci, ponieważ różnice pomiędzy nimi są wyraźne.
-Od ponad 100 lat Hilton jest pionierem branży hotelarskiej - powiedział Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny firmy Hilton. -Tempo by Hilton to najnowszy przykład naszej wyjątkowej zdolności przewidywania tego, czego szukają nasi goście i dostarczania wartości zarówno klientom, jak i właścicielom hoteli. Cieszymy się, że możemy powitać tę nową markę w naszej rodzinie Hilton i nie możemy się doczekać, aby rozwinąć naszą innowacyjność dzięki Tempo by Hilton – dodał Nassetta.
Dodaj komentarz