Od momentu naszego przystąpienia do Smali Luxury Hotels nasz hotel odwiedziło już kilkudziesięciu gości, którzy zarezerwowali noclegi poprzez stronę internetową tego programu - mówi Maja Lubomańska, kierownik marketingu i PR pięciogwiazdkowego Hotelu Dwór Oliwski w Gdańsku
We wrześniu tego roku Hotel Dwór Oliwski przystąpił do programu Smali Luxury Hotels. Jakie argumenty zdecydowały o wstąpieniu do właśnie tego programu?
Porównaliśmy kilka marek. Oprócz Smali Luxury Hotels najbardziej znane są Luxury Hotels of the World i Relais & Chateaux. Ta ostatnia również jest już obecna w Polsce za sprawą krakowskiego Hotelu Copemicus. Wybraliśmy Smali Luxury Hotels z kilku powodów. Po pierwsze: świadomość marki SLH jest dużo wyższa od pozostałych. Po drugie, hotele biorące udział w tym programie nastawione są na klienta europejskiego, co jest częścią naszej strategii. Ponadto, system ten świetnie się rozwi-| ja: ogromne zainteresowanie hoteli sprawia, że rocznie „rośnie" I o ponad 10 procent.
Jak formalnie wyglądała procedura przystąpienia?
Z biurem programu skontaktowaliśmy się wiosną tego roku. Oczywiście wcześniej zebraliśmy wszelkie dostępne informacje I zarówno na temat SLH, jak i LHW oraz R&Ch. Następnie zaprosiliśmy do hotelu dwóch członków zarządu SLH - takie odwiedziny są konieczne dla oceny, czy dany obiekt spełnia kryteria programu Smali Luxury Hotels. Po zakończeniu całej procedury oceny jakości obustronnie podjęliśmy decyzję o przystąpię-1 niu Dworu [...]
We wrześniu tego roku Hotel Dwór Oliwski przystąpił do programu Smali Luxury Hotels. Jakie argumenty zdecydowały o wstąpieniu do właśnie tego programu?
Porównaliśmy kilka marek. Oprócz Smali Luxury Hotels najbardziej znane są Luxury Hotels of the World i Relais & Chateaux. Ta ostatnia również jest już obecna w Polsce za sprawą krakowskiego Hotelu Copemicus. Wybraliśmy Smali Luxury Hotels z kilku powodów. Po pierwsze: świadomość marki SLH jest dużo wyższa od pozostałych. Po drugie, hotele biorące udział w tym programie nastawione są na klienta europejskiego, co jest częścią naszej strategii. Ponadto, system ten świetnie się rozwi-| ja: ogromne zainteresowanie hoteli sprawia, że rocznie „rośnie" I o ponad 10 procent.
Jak formalnie wyglądała procedura przystąpienia?
Z biurem programu skontaktowaliśmy się wiosną tego roku. Oczywiście wcześniej zebraliśmy wszelkie dostępne informacje I zarówno na temat SLH, jak i LHW oraz R&Ch. Następnie zaprosiliśmy do hotelu dwóch członków zarządu SLH - takie odwiedziny są konieczne dla oceny, czy dany obiekt spełnia kryteria programu Smali Luxury Hotels. Po zakończeniu całej procedury oceny jakości obustronnie podjęliśmy decyzję o przystąpię-1 niu Dworu [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz