Komfort i wygoda podczas snu

Autor: Magdalena Federowicz-Boule
Zarówno w domu, jak i w podróży komfortowy sen jest podstawą dobrego samopoczucia. Dlatego dla hotelarzy to strategiczna kwestia, aby ich goście mogli komfortowo wypocząć. Ogromne znaczenie ma sam wybór rodzaju łóżka i materaca. Nie mniej ważne może okazać się także jego ustawienie. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę przy doborze łóżka w pokoju hotelowym? Rozmiar i wysokość W tym przypadku obowiązują kategoryzacyjne standardy. Łóżka pojedyncze muszą mieć wymiar co najmniej 90 x 200 cm, podwójne – co najmniej 160 x 200 cm, a te w rozmiarze king size – 200 x 200 cm. W luksusowych apartamentach można spodziewać się łóżek o niestandardowych rozmiarach. Poza wielkością na komfort wpływa także rodzaj łóżka. Do wyboru są dwa: tradycyjne – z drewnianą obudową, w której „chowa się” materac, oraz – będące standardem w większości hoteli – kontynentalne. Tego typu łóżko jest stworzone z co najmniej dwóch materaców: bazowego, który musi być zarówno sprężysty, jak i lekki, oraz wierzchniego, na którym gość będzie spał. Ich minimalna wysokość to 40-50 cm. Nie bez powodu mówi się, że im wyższe łóżko czy materac, tym wyższy standard. Są one częstym wyborem hoteli od trzech gwiazdek wzwyż. Elementem, na który wielu nie zwraca uwagi, a jest bardzo ważny, są nogi łóżka. Ten detal, poza funkcją dekoracyjną, pełni także funkcję praktyczną. Ze względu na konieczność codzienneg [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *