Elżbieta Lendo prezesem Harmony Polish Hotels

Rada Hoteli Fundacji Harmony Hotels wybrała nowy zarząd ósmej kadencji. Prezesem została Elżbieta Lendo (prezes zarządu Lendo Hotels Group), a do zarządu weszli: Andrzej Burkiewicz (prezes zarządu hotelu Warszawa, Augustów), Agnieszka Radzikowska (dyrektor hotelu Art, Wrocław) i Grzegorz Szymański (dyrektor hotelu Senator, Dźwirzyno). Elżbieta Lendo od ponad 25 lat związana jest z finansami.

Od 2014 r. zarządza grupą spółek, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w grupie Lendo Hotels Group, takich jak m.in. 4-gwiazdkowe hotele Willa Port Art & Business w Ostródzie, Paryski Art & Business w Zakopanem, 3-gwiazdkowy Nosal w Zakopanem oraz Termy Warmińskie w Lidzbarku Warmińskim. Jest współtwórcą Centrum Doradztwa Europejskiego i Finansowego w Olsztynie. Od ponad 10 lat działa także w biurze regionalnym województwa warmińsko-mazurskiego w Brukseli. – To ogromny zaszczyt móc pracować dla tak wyjątkowej grupy polskich hoteli niezależnych, ale również wielka odpowiedzialność za wspólny sukces ludzi, którzy zrzeszeni w naszej organizacji, pracują na jak najlepsze wyniki wspólnych inicjatyw – mówi Elżbieta Lendo. – U podstaw działalności fundacji, stale otwartej na współpracę z kolejnymi hotelami, leży przede wszystkim rozwój grupy, wsparcie marketingowe hoteli członkowskich oraz rozwój projektów sprzedażowych.

I na tych zadaniach będziemy przede wszystkim koncentrować się w najbliższym czasie. Sieć marketingowa Harmony Polish Hotels (d. Polish Prestige Hotels) skupia blisko 40 hoteli w Polsce w największych miastach (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk); regionach turystycznych – nad morzem (Mielno, Darłowo, Ustronie Morskie, Dźwirzyno), w górach (Zakopane, Szczyrk, Karpacz), na Warmii i Mazurach (Mikołajki, Lidzbark Warmiński, Ostróda, Stare Jabłonki, Ryn) oraz ulokowanych w historycznych zamkach, pałacach i dworach. Jesienne spotkanie właścicieli i dyrektorów Harmony Polish Hotels, które odbyło się w hotelu Paryski Art & Business, połączone było ze Szczytem marketingowym, podczas którego przyjęty został Plan marketingowy 2020 oraz Kalendarium wydarzeń Harmony Polish Hotels, głównie w obszarze działalności statutowej, ale również kulturalnej, charytatywnej czy proekologicznej. Uczestnicy szczytu mogli wziąć udział w szkoleniach z zakresu zastosowania nowych technologii do wsparcia procesów sprzedaży, obsługi i budowania lojalności oraz sprawdzania efektywności kampanii reklamowych.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *