Prezes Hiltona Chris Nassetta zapowiedział wprowadzenia dwóch nowych marek w segmencie lifestyle. Pierwsza z nich, pozycjonowana powyżej Hiltona Garden Inn, pojawić ma się w ciągu pół roku. Druga funkcjonować będzie w segmencie luxury lifestyle. Tylko w ub.r. Hilton wprowadził trzy marki: Motto by Hilton, LXR i Signia Hilton. Obecnie ma ich 17.
Podczas spotkania z analitykami giełdowymi Chris Nassetta nie podał jeszcze nazw marek, ale przedstawił nieco szczegółów. – Po pierwsze, są ogromne możliwości na globalną skalę w segmencie, nazwałbym go upscale lifestyle, powyżej Hiltona Garden Inn. Myślę, że nowa marka ma ogromny potencjał na setki i tysiące hoteli na całym świecie. Obecnie jesteśmy na etapie soft launchu i przedstawiania pomysłu społeczności deweloperskiej. Odbiór jest spektakularny – powiedział prezes Hiltona, zapowiadając, że pierwsza marka powinna wejść na rynek w ciągu sześciu miesięcy, gdy dopracowane zostaną produkt, serwis, a na stole będą podpisane umowy. Druga marka, która zadebiutuje później, będzie funkcjonowała w wyższym segmencie luxury lifestyle. Jak przyznał Chris Nassetta, Hilton myślał od dekady o takiej marce, ale wcześniej skoncentrował się na innych możliwościach. – Żeby było jasne, nie będziemy wprowadzać na rynek trzech marek co roku. Myślę, że w przyszłym roku prawdopodobnie wprowadzimy jedną, a w ciągu kilku lat tę z segmentu luxury lifestyle. Obecnie w sieci Hiltona działa 17 marek, a jeszcze 10 lat temu było ich ok. 10. W ostatnich latach, poza Motto, LXR i Signią, wprowadzono także m.in. ekonomiczną Tru w USA, Tapestry Collecion i Canopy Collection. W 2019 r. sieć planuje świętować otwarcie 100. hotelu pod marką Tapestry, 500. aparthotelu Homewood Suites, 850. Hiltona Garden Inn oraz 2,5-tysięcznego Hamptona, co według słów Nassetty pokazuje stale rosnącą siłę tak nowych, jak i starszych marek. •
Podczas spotkania z analitykami giełdowymi Chris Nassetta nie podał jeszcze nazw marek, ale przedstawił nieco szczegółów. – Po pierwsze, są ogromne możliwości na globalną skalę w segmencie, nazwałbym go upscale lifestyle, powyżej Hiltona Garden Inn. Myślę, że nowa marka ma ogromny potencjał na setki i tysiące hoteli na całym świecie. Obecnie jesteśmy na etapie soft launchu i przedstawiania pomysłu społeczności deweloperskiej. Odbiór jest spektakularny – powiedział prezes Hiltona, zapowiadając, że pierwsza marka powinna wejść na rynek w ciągu sześciu miesięcy, gdy dopracowane zostaną produkt, serwis, a na stole będą podpisane umowy. Druga marka, która zadebiutuje później, będzie funkcjonowała w wyższym segmencie luxury lifestyle. Jak przyznał Chris Nassetta, Hilton myślał od dekady o takiej marce, ale wcześniej skoncentrował się na innych możliwościach. – Żeby było jasne, nie będziemy wprowadzać na rynek trzech marek co roku. Myślę, że w przyszłym roku prawdopodobnie wprowadzimy jedną, a w ciągu kilku lat tę z segmentu luxury lifestyle. Obecnie w sieci Hiltona działa 17 marek, a jeszcze 10 lat temu było ich ok. 10. W ostatnich latach, poza Motto, LXR i Signią, wprowadzono także m.in. ekonomiczną Tru w USA, Tapestry Collecion i Canopy Collection. W 2019 r. sieć planuje świętować otwarcie 100. hotelu pod marką Tapestry, 500. aparthotelu Homewood Suites, 850. Hiltona Garden Inn oraz 2,5-tysięcznego Hamptona, co według słów Nassetty pokazuje stale rosnącą siłę tak nowych, jak i starszych marek. •
Dodaj komentarz