Hotele w 2119 roku– samodostosowujące się pokoje, energia elektryczna z ćwiczeń, menu na podstawie danych biometrycznych

Materiały budowlane z plastiku pozyskanego z oceanów, sieć energetyczna hotelu zasilana energią generowaną podczas ćwiczeń, podskórne chipy umożliwiające bezprzewodowe sterowanie otoczeniem, posiłki oparte na danych biometrycznych gości, samodostosowujące się pokoje hotelowe. Na 100-lecie swojego istnienia sieć Hilton podjęła się przewidzenia trendów, jakie będą panowały w branży turystyczno-hotelarskiej za 100 lat. Od początku swojego istnienia, czyli od 1919 r., Hilton wyznacza trendy w branży hospitality, jako pierwszy wprowadzając na rynek takie udogodnienia jak klimatyzacja czy telewizja w pokojach hotelowych. W zeszłym roku Hilton obrał sobie za cel zmniejszenie swojego wpływu na środowisko – mówi Simon Vincent, wiceprezes Hiltona i prezes sieci na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. – Wchodzimy w drugi wiek działalności naszej firmy z takimi samymi postanowieniami w obszarze innowacji, wykorzystując siłę technologii oraz naszych pracowników, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów. Przeprowadzone przez nas badania przewidują wspaniałą przyszłość dla branży hospitality, podkreślając rosnące znaczenie interakcji międzyludzkich w świecie coraz bardziej wypełnionym przez różnego rodzaju technologie. Raport, którego wnioski potwierdzają eksperci w obszarze ekologii, innowacji, designu, relacji międzyludzkich oraz odżywiania, pokazuje, jak rozwijająca się technologia oraz zmiany klimatyczne wpłyną na przyszłość branży hotelarskiej. Oto najważniejsze kwestie opisujące hotel przyszłości. Liczy się personalizacja – Technologia poz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *