Hiszpanie doceniają Polskę

Na mapie hiszpańskiej sieci TransHotel jako dwu­dziesty trzeci kraj pojawiła się Polska. Oferta firmy jest skierowana do biur podróży i obejmuje kompleksową usługę: od transferu przez rezerwację pobytu w hotelu odpowiadającym potrzebom klien­tów po lokalny program. A jest w czym wybierać - zarówno pod wzglę­dem standardu, jak i profilu obiektu. TransHotel od lat współpracuje z biurami podróży, których liczba sięgnęła już 70 tysięcy. Firma nie tylko dokonuje ty­sięcy rezerwacji dziennie, lecz. także zapewnia klien­tom wyczerpujące informacje praktyczne dotyczą­ce wyjazdu. Do zadań hiszpańskiej marki należy tak­że organizacja eventów, imprez i świadczenie usług okołoturysrycznych. Pomocą służy klientom cało­dobowy helpdesk działający przez 7 dni w tygodniu. O poszerzeniu listy przedstawicielstw o Polskę zadecydowało rosnące zainteresowanie naszym krajem jako destynacją lun styczną i biznesową. Już teraz hiszpańska oferta obejmuje 120 polskich ho­teli. Zespól TransHotel liczy też na Polaków. którzy zechcą korzystać z wyjazdowej oferty firmy. Przed­stawicielstwo w Polsce ma nadzieję na dynamiczny wzrost obrotów na krajowym rynku. Obecne 0.5 proc. udziału w obrotach firmy docelowo ma się prze­kształcić w wynik plasujący Polskę w pierwszej pięt­nastce w skali całkowitych obrotów TransHotelu.

Źródło: FAKTY MAGAZYN GOSPODARCZY (2009-02-01) str.: 6


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *