Autor: Sylwia Bortniak
Autorka, z wykształcenia socjolog,
jest trenerem i dyrektorem zarządzającym w firmie Concierge Polska,
która realizuje program szkoleniowy poświęcony concierge w oparciu o literaturę światowych standardów
Szanujące się społeczności, będące częścią środowiska gospodarczego, dbają o to, by posiadać i stosować kodeksy etyczne.
Kodeksy te stanowią spis pewnych zasad
i reguł oraz pozwalają członkom tych społeczności zrozumieć specyfikę godnego funkcjonowania. Przynależność do organizacji, która posiada i promuje własny kodeks etyczny, zobowiązuje jej członków do przestrzegania ustalonych zasad w postępowaniu. Otoczenie zaś otrzymuje czytelny sygnał, że organizacja lub grupa zawodowa wyróżnia się na tle innych zdobywając uznanie i szacunek.
Po co komu taki kodeks?
Tworzenie kodeksu etycznego wynika z potrzeby osiągnięcia określonego celu. Kodeksy tego typu definiują zachowania pożądane oraz niedopuszczalne. Nie jest jednak oboj [...]
jest trenerem i dyrektorem zarządzającym w firmie Concierge Polska,
która realizuje program szkoleniowy poświęcony concierge w oparciu o literaturę światowych standardów
Szanujące się społeczności, będące częścią środowiska gospodarczego, dbają o to, by posiadać i stosować kodeksy etyczne.
Kodeksy te stanowią spis pewnych zasad
i reguł oraz pozwalają członkom tych społeczności zrozumieć specyfikę godnego funkcjonowania. Przynależność do organizacji, która posiada i promuje własny kodeks etyczny, zobowiązuje jej członków do przestrzegania ustalonych zasad w postępowaniu. Otoczenie zaś otrzymuje czytelny sygnał, że organizacja lub grupa zawodowa wyróżnia się na tle innych zdobywając uznanie i szacunek.
Po co komu taki kodeks?
Tworzenie kodeksu etycznego wynika z potrzeby osiągnięcia określonego celu. Kodeksy tego typu definiują zachowania pożądane oraz niedopuszczalne. Nie jest jednak oboj [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz