Autor: Jacek Piasta
Autor jest doświadczonym dyrektorem hoteli.
Obecnie wiceprezes zarządu spółki INVESTON będącej właścicielem sieci hoteli Ideal
W ubiegłym miesiącu zachęcałem, by w treści umowy, bez względu na czas jej obowiązywania, nie umieszczać elementów zmiennych, które nie mają wpływu na zasadnicze postanowienia
umowne, a służą parametryzacji przedmiotu umowy.
Dla większości Czytelników „Hotelarza” oczywistym jest, że rzecz będzie o załącznikach do umowy. Te dokumenty pozwalają kontynuować współpracę w oparciu
o jedną umowę przez długi czas. Co powinno znaleźć się w załączniku do umowy? To zależy między innymi od tego, z kim umowa jest zawierana.
W przypadku umów z biurami podróży (BP) załącznik określa najczęściej ceny i okresy, w których one obowiązują. Sama umowa określa między innymi: formy dokonywania rezerwacji, terminy
i warunki anulacji rezerwacji, obowiązki stron (np. obowiązki pilota grupy na terenie hotelu, obowiązki hotelu względem grupy). W przypadku firm
i umów o stałej współpracy w załączniku znajdą się ceny, podobnie jak ma to miejsce w umowach z BP.
W przypadku umów „o realizację imprezy”, czyli umów zawieranych na realizację konkretnego s [...]
Obecnie wiceprezes zarządu spółki INVESTON będącej właścicielem sieci hoteli Ideal
W ubiegłym miesiącu zachęcałem, by w treści umowy, bez względu na czas jej obowiązywania, nie umieszczać elementów zmiennych, które nie mają wpływu na zasadnicze postanowienia
umowne, a służą parametryzacji przedmiotu umowy.
Dla większości Czytelników „Hotelarza” oczywistym jest, że rzecz będzie o załącznikach do umowy. Te dokumenty pozwalają kontynuować współpracę w oparciu
o jedną umowę przez długi czas. Co powinno znaleźć się w załączniku do umowy? To zależy między innymi od tego, z kim umowa jest zawierana.
W przypadku umów z biurami podróży (BP) załącznik określa najczęściej ceny i okresy, w których one obowiązują. Sama umowa określa między innymi: formy dokonywania rezerwacji, terminy
i warunki anulacji rezerwacji, obowiązki stron (np. obowiązki pilota grupy na terenie hotelu, obowiązki hotelu względem grupy). W przypadku firm
i umów o stałej współpracy w załączniku znajdą się ceny, podobnie jak ma to miejsce w umowach z BP.
W przypadku umów „o realizację imprezy”, czyli umów zawieranych na realizację konkretnego s [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz