Pokaż się z najlepszej strony

Autor: Agata Blachowska
Przyjazna i oddająca charakter obiektu strona internetowa to absolutne must have w czasach, gdy znaczna większość gości szuka ofert w internecie. Jakie sprawy, od diagnozy aktualnej witryny po zlecanie budowy nowej, powinien brać pod uwagę hotelarz, by nie pozostawać w tyle. Przegląd obiektu pod kątem ewentualnego remontu to standardowe działanie większości hotelarzy. Odmalowanie ściany, wymiana wyposażenia, nowe wykładziny. Trzeba zadbać o wszystko, co mają okazję zobaczyć goście, bo ma to ogromny wpływ na ich wrażenia z pobytu. Powiedzenie, że liczy się pierwsze wrażenie, obowiązuje również w tej branży. Dlatego funkcjonalne lobby wręcz mówiące „dzień dobry, miło nam cię widzieć” czy sympatyczny i pomocny pracownik recepcji to sprawy, które ściśle wiążą się z pierwszym wrażeniem gościa. Wbrew pozorom ścieżka jego podróży nie zaczyna się na etapie wejścia do hotelu. To już dalszy krok. Pierwszy kontakt to wejście gościa na stronę internetową hotelu. Albo zrobi ona na nim dobre wrażenie i doprowadzi do rezerwacji, albo nawet już po kilku sekundach tak go zniechęci, że zamknie on kartę w przeglądarce i nawet w innym miejscu już nigdy nie zainteresuje się danym obiektem. Wizytówka hotelu Strona internetowa hotelu, mimo że to jego wizytówka, jest często na samym końcu kolejki spraw do odświeżenia. Oto pytania, na które trzeba sobie odpowiedzieć, jeśli chce się mieć pewność, że nie wymaga odnowienia: • Kiedy twoja strona internetowa obiektu była stawiana? Ile lat temu? Jeśli więcej niż trzy, powinieneś poważnie rozważyć jej odświeżenie, przede wszystkim ze względu na kwestie poruszane poniżej. • Czy twoja strona jest prosta i przejrzysta? Obecnie użytkownicy przyzwyczajeni są przede wszystkim do minimalizmu. Jest to trend, który pojawił się już cztery lata temu, ale jego rozkwit nastąpił w okolicach 2017 r. Strony powinny mieć m.in. bardzo proste menu. Również logo oraz ikony podlegają trendowi minimalistycznemu, nie atakując już odwiedzających brandingiem. • Ile kolorów dominuje na twojej stronie? Dopełniają one projekt czy raczej go obciążają? Kolor staje coraz ważniejszy na stronach internetowych, ale jego rolą nie jest już tylko urozmaicenie treści. Wszelkiego rodzaju subtelne gradientowanie, podkreślanie kolorów branżowych czy przyciąganie uwagi w odpowiednie miejs [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *