H yatt Place to nowa marka słynącej z luksusu sieci hotelowej. Stworzenie i promocję marki poprzedziły długie badania amerykańskiego rynku hotelowego. W zamyśle projektantów Hyatt Place ma oferować „larger than home experience”, czyli „przeżycia wspanialsze niż te z domu”. Nacisk położono na wzornictwo wnętrz oraz najnowsze technologie.
Przestrzeń publiczna ma oferować – za pomocą współczesnego wystroju oraz stylowych mebli – tzw. „casual hospitality”, czyli nieformalną gościnność. W holu recepcyjnym będzie znajdował się kiosk recepcyjny, zaciszna kawiarnia i tzw. „wine café”, gdzie można będzie także zjeść. Pokoje są w Hyatt Place o 25 proc. większe, niż w pozostałych obiektach sieci Hyatt. Wyposażone będą w wygodne łóżko, tzw. Grand Beds, oraz tzw. „zaciszny narożnik” składający się z bardzo wygodnej, rozkładanej sofy. Łazienki wyposażono w przestronne i nowoczesne prysznice. W pokojach zamontowano 42-calowe telewizory plazmowe High Definition (o wysokiej rozdzielczości) – można je łatwo w taki sposób zintegrować z własnym laptopem, aby służył jako ogromny, naścienny monitor komputera.
Przestrzeń publiczna ma oferować – za pomocą współczesnego wystroju oraz stylowych mebli – tzw. „casual hospitality”, czyli nieformalną gościnność. W holu recepcyjnym będzie znajdował się kiosk recepcyjny, zaciszna kawiarnia i tzw. „wine café”, gdzie można będzie także zjeść. Pokoje są w Hyatt Place o 25 proc. większe, niż w pozostałych obiektach sieci Hyatt. Wyposażone będą w wygodne łóżko, tzw. Grand Beds, oraz tzw. „zaciszny narożnik” składający się z bardzo wygodnej, rozkładanej sofy. Łazienki wyposażono w przestronne i nowoczesne prysznice. W pokojach zamontowano 42-calowe telewizory plazmowe High Definition (o wysokiej rozdzielczości) – można je łatwo w taki sposób zintegrować z własnym laptopem, aby służył jako ogromny, naścienny monitor komputera.
Dodaj komentarz