We wtorek 2 kwietnia w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się piąte już w tym roku specjalistyczne seminarium z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania było doskonalenie kompetencji z zakresu m.in. efektywnego organizowania pracy poszczególnych działów hotelu, rekrutowania i motywowania pracowników, czy wprowadzania efektywnych standardów pracy.
W części przedpołudniowej Radosław Altheim, dyrektor generalny sieci Q Hotels omawiał zagadnienia związane między innymi wprowadzaniem standardów pracy i organizowaniem pracy poszczególnych działów hotelu. Po lunchu głównym tematem było zapoznanie uczestników ze skutecznymi i sprawdzonymi metodami rekrutowania i premiowania pracowników, także organizacja czasu pracy managera, czyli ile czasu powinien poświęcać poszczególnym czynnościom.
Na kolejne seminarium z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy do Warszawy już 9 kwietnia, na praktyczne warsztaty z zakresu revenue management. Szczegóły na stronie Akademii Hotelarza.
Dodaj komentarz