Do zespołu hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, którego otwarcie zaplanowane jest na I kwartał 2019 r., dołączył Tomasz Murawski, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Doświadczenie zdobywał jako recepcjonista, a następnie assistant front office manager w hotelach sieci Radisson we Wrocławiu i w Warszawie.
Od 2009 r. związany był z siecią Starwood, gdzie w centralnym biurze sprzedaży w latach 2012- 2016 pracował na stanowisku account director, a następnie w dziale konferencji i bankietów pełnił funkcję dyrektora sprzedaży grup i konferencji kompleksu Sheraton i Westin Warszawa. W nowo otwieranym hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów odpowiedzialny będzie za zbudowanie zespołu sprzedaży oraz wdrożenie polityki i strategii sprzedażowo- marketingowej nowego hotelu.
Od 2009 r. związany był z siecią Starwood, gdzie w centralnym biurze sprzedaży w latach 2012- 2016 pracował na stanowisku account director, a następnie w dziale konferencji i bankietów pełnił funkcję dyrektora sprzedaży grup i konferencji kompleksu Sheraton i Westin Warszawa. W nowo otwieranym hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów odpowiedzialny będzie za zbudowanie zespołu sprzedaży oraz wdrożenie polityki i strategii sprzedażowo- marketingowej nowego hotelu.
Dodaj komentarz